rss

Anularea Filtrului de Particule reprezinta o mare problema pentru Romania! DPF OFF In atentia RAR

In urma cu mai bine de 1 an noi atentionam oficialii RAR de aparitia multor unitati service care anuleaza filtrul de particule diesel.

Anularea Filtrului de Particule reprezinta o mare problema pentru Romania! DPF OFF In atentia RAR

Ei bine acum suntem in anul 2017 si vedem pe sosele si mai multe masini care au aceste filtre anulate, singurul rezultat fiind o crestere a poluarii foarte mari.



Daca Ministerul Mediului impreuna cu RAR vor o noua taxa pentru masinile destul de vechi din parcul auto din Romania, acestia uita faptul ca peste 1 milion de masini diesel Euro 3, 4, 4 si 6 au ANULATE FILTRELE DPF.


Acest numar mare duce automat la o crestere a poluarii incredibil de mare daca tinem cont ca aceste masini functioneaza zilnic mai multe ore sau merg mai multi km in compartie cu cele pe benzina.



Un exemplu clasic de anulare DPF se gaseste la gama BMW unde un model 530d cotat din fabrica Euro 5 sau Euro 6 care este fabricat in anul 2015 sa atinga emisii NON EURO dupa anularea DPF.




Adica masina aceasta relativ NOUA polueaza MAI MULT DECAT O DACIA PAPUC 1.9 D din 2003 pentru ca Dacia era Euro 2!


DE VINA PENTRU ACEASTA SITUATIE ESTE RAR PENTRU CA TOATE STATIILE ITP RAR TREC ACESTE MASINI LA FIECARE 2 ANI CU O SPAGA CONSITENTA!




Una dintre solutiile reale este o SPORIRE a controalelor din trafic RAR care sa opreasca si masini relativ noi si sa se verifice atat emisiile de noxe cat si VIZUAL daca FILTRUL DPF ESTE OLIT, ADICA DACA ACESTA ESTE SUDAT!







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
anulare dop, politici rar, probleme statii rar dopf off, poluare masini dpf off, de ce nu este bine sa anulam dpf, probleme calculator dpf off, colmatare motor dpf off, catalizator sudat, golire catalizator, probleme service anulare dpf rar, amenzi control trafic dpf off