Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Audi nu se lasa si ofera un V8 TDI cu doua turbine si un compresor electric pe noul Audi TDI SQ7

Acesta este un V8 TDI de generatie noua care nu mai are nici o legatura cu vechiul V8 TDI pentru ca noua motorizare a fost construita de la zero.

Acest lucru inseamna ca sistemul de emisii Nox si SCR este integrat in motor, iar sistemul de tripla supraalimentare este revolutionar si ofera o putere maxima de 435 CP.

Momentul motor dezvoltat de acest nou V8 este de 900 Nm.

Conform datelor tehnice Audi TDI SQ7 ajunge la 100 de km/h in doar 4.8 secunde ( un Audi TDI SQ7 cantareste 2 tone), si consuma in medie doar 7.2 litri de motorina.

Sistemul de supraalimentare cu doua turbine in serie si un compresor electric permite celor de la VW sa atace fara menajamente noul motor L6 de trei litri al celor de la BMW care deja are 4 turbine!

Momentan nu putem sa vorbim de componenta fiabilitate, insa cu siguranta trebuie sa ne luam gandul de la cifre de 200.000 sau 400.000 de km fara probleme.

Supraalimentarea excesiva aduce la randul sau costuri de mentenanta superioare in comparatie cu ceea ce ne asteptam pana in prezent, insa de dragul performantelor trebuie sa uitam cel putin acest capitol.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente