Primele masini care au folosit aceasta configuratei au fost Nissan-ul 200 SX (Silvia), Mercedes-ul 190, Infiniti Q45 si nu in ultimul rand seria 3 de la BMW.
Acest tip de suspensie este foarte greu de definit deoarece acesta este de mai multe feluir si anume are mai mult de trei brate. Aceste concepte diferite au unghiuri si conceptii foarte diferite de exemplu la BMW suspensia multi-link are forma literei Z si ofera un feeling foarte accentuat iar dimensuni sunt relativ mici.
Un alt tip este cel folosit de catre Honda Accord care este in mare o suspensie cu patru brate care are in plus si un al cincilea brat.
Sistemul Quadralink al celor de la Audi are patru brate si chair daca seamana cu o suspensie cu dublu brat aceasta elimina vibratiile transmise coloanei de directie. In comparatie este foarte dificil sa spunem ca suspensia multi-link ofera o manevrabilitate superioara celei cu dublu brat insa majoritatea masinilor supersport folosesc aceasta ultima solutie.
Doar Porsche 993, 996, Nissan Skyline GT-R folosesc suspensia multi-link. Alte modele care folosesc pe puntea spate multi-link sunt Volkswagen-ul Golf V si derivatele sale (Skoda Octavia II, Seat Leon, Audi TT, Eos si Jetta), Passat, Opel Vectra, Ford Mondeo, Volvo S60, S80 etc.