rss

Centura Bucurestiului este mult in urma unor Capitale precum Phenian, Teheran, Bagdad, sau chiar si Sofia

Centura Capitalei Romaniei este una dintre cele mai mari probleme ale tarii.

Centura Bucurestiului este mult in urma unor Capitale precum Phenian, Teheran, Bagdad, sau chiar si Sofia

Cei care ne guverneaza inca din anul 1990 nu au tinut cont de faptul ca Bucurestiul are nevoie urgenta inca din anii 90 de o centura ocolitoare a celui mai mare oras din sud estul Europei.




De vina este fara doar si poate CNADNR sau mai nou CNAIR care nu a reusit sa toarne 70 de km in conditii decente.


Pentru simplu fapt ca Bucurestiul este singura capitala din Europa care inca nu are o conexiune directa cu o autostrada europeana, acesta are si cel mai PROST drum ocolitor.


Celebra centura a Bucurestiului este o GLUMA macabra cand vorbim de faptul ca orasul acesta are in trafic peste 1.5 milioane de masini din care sute de mii de autocamioane trebuie sa-l ocoleaza pe un petec de sosea gasit poate in cele mai penibile comune din sudul tarii.



Mai jos am atasat cateva imagini cu infrastructura ocolitoare din TEHERAN, KOREEA DE NORD, BAGDAD sau chiar si BELGRAD, capitale mult inferioare Bucurestiului.


Asa cum mentiona un fost politist din Cluj intreaga Romanie trebuie sa se mobilizeze pentru realizarea autostrazii Pitesti-Sibiu pentru a lega Bucurestiul de zona Euro.




De asemenea CNAIR trebuie sa realizele complet centura Capitalei plus cele doua poduri de la Domensti si Berceni pentru a fluidiza traficul.









Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
centura bucuresti, centura domensti, pod domensti, cnair centura capitala, trafic centura bucuresti 2018, probleme cnair 2018, proiecte de infrastructura bucuresti, firea centura bucuresti, firea pod domensti, firea pod berceni centura, cand este gata centura bucurestiului?, tir taxe drum centura bucuresti