rss

CNAIR si PSD nu vor sa deschida traficul pe cel mai nou lot de autostrada din Romania! Pe DN7 (E673) sunt accidente cumplite

CNAIR incearca sa ne convinga a facut bine ca a reziliat contractul cu firma constructoare din Spania.

CNAIR si PSD nu vor sa deschida traficul pe cel mai nou lot de autostrada din Romania! Pe DN7 (E673) sunt accidente cumplite

Da vedem si noi ca sunt probleme cu cateva fisuri pe cateva sute de metri sau in anumite zone, lucru imposibil de inteles pentru o companie de talia celei din Spania care se lauda cu lucrari de anvergura.




Pe aceasta cale putem spune ca oficialii PSD si CNAIR au facut bine cu rezilierea constractului, moment incare disputa de duce automat in instantele din Romania si mai tariziu la Haga, insa acum vorbim de o autostrada finalizata in proportie de 99.9% care este muzeu.



Adica pe acolo nu se circula pentru ca oficialii CNAIR nu vor sa deschida traficul in loc sa se fi apucat de remedierea problemelor, costurile finale urmand sa fie imputate companiei spaniole in instanta.


Domnilor pe drumul adiacent DN7 (E673) este un adevarat carnagiu pentru ca avem cea mai proasta sosea de drum european din Romania ( asflat cu deivelari, gropi si poduri nereabilitate), avem lipsa totala a marcajelor rutiere ( sa mearga oficialii CNAIR noapte pe ploaie pe acel tronsom sa vada cum este realitatea), avem si o serie de accidente mortale datorate inftrastructurii insa si a volumului de trafic pe cei 45 de km!




Pentru a remedia aceasta problema recomandam celor de la PSD si CNAIR urmatoarele:


-SA DEA DRUMUL LA TRAFIC PE LOTUL MUZEU


-Sa se apuce de reabilitarea zonelor cu probleme ( se poate circula cu o viteza limitata pe o banda!)


-Sa dea in judecata COMSA Spania pentru intarzierile la constructia autostrazii si a calitatii precare


-Sa marcheze corespunzator si imediat drumul DN7 (E673) pentru ca pe acolo circula cu masina romani!


Despre autostrada MUZEU:


Lotul 3 are o lungime de 21,14 kilometri, iar lucrările au fost atribuite la o valoare de 579,92 milioane lei, fără TVA asocierii de firme Teloxim Con SRL - Comsa SA - Aldesa Construccciones SA - Arcadis Eurometudes SA. 


Din suma totală, 492,93 milioane lei, adică 85%, reprezintă Fonduri de Coeziune, iar diferenţa de 86,98 milioane lei a fost asigurată din fonduri ale Guvernului României. 










Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
psd cnair DN7 (E673), probleme drum DN7 (E673), accident mortal DN7 (E673), drum ilia faget, probleme autostrada deva faget, imagini accident tir pe DN7 (E673)