rss

Constructorii auto se chinuie sa ascunda in grila radarul Collision Avoidance System

Foarte multi constructori de automobile ofera acum standard un nou sistem denumit Collision Avoidance System.

Constructorii auto se chinuie sa ascunda in grila radarul  Collision Avoidance System

Acesta este de fapt un sistem de siguranta de ultima generatie care permite masinii sa opreasca automat atunci cand apare un obstacol in zona de viteze de maxim 30 de km/h, adica in mediul urban unde au loc peste 70% din incidentele rutiere.




In urma cu 10 ani Volvo aplica in premiera pe modelul XC60 un astfel de sitem City Safety pentru a reduce daunele cauzate de aceste accidente minore insa care au costuri reale foarte mari.


Acum majoritatea constructorilor au acest sistem oferit standard, insa asa cum era de asteptat radarul este pozitionat destul de atipic. Anumiti designeri au optat pentru a integra acest sistem direct in grila radiatorului, solutie nefericita.



Doar BMW si Lexus au aceste sisteme integrate in partea de jos a barei fata, solutie optima pentru ca nu strica linia optica a masinii.


Cel mai avansat sistem de prevenire a coliziunilor in trafic se gaseste pe modelele Mercedes Clasa S, respectiv Distronic Plus si pe gama japonezilor Lexus LS600h.








Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
radar Collision Avoidance System, sonic radar Collision Avoidance System, pret inlocuire Collision Avoidance System, Collision Avoidance System bara bmw, sigla Collision Avoidance System, probleme functionare Collision Avoidance System, volvo city safety, siguranta Collision Avoidance System