rss

De ce mor romanii chiar si acolo unde soselele sunt foarte bune? Prostia nu iarta

Aproape in fiecare zi vedem la televizor cum romanii se omoara cu zecile pe faimoasele sosele din Romania.

De ce mor romanii chiar si acolo unde soselele sunt foarte bune? Prostia nu iarta

Ei bine noi cei de la Autolatest chiar mergem pe aceste sosele si putem spune ca in proportie de 95% acestea sunt foarte bune cand vorbim de drumurile nationale din afara oraselor ( in orase este alta discutie!).




Daca pleci de la Bucuresti pana la Arad vei vedea ca pe parcursul a peste 560 de km gasesti in medie doar o singura groapa nu foarte mare si cateva denivelari, insa chiar si asa romanii mor pe capete pe aceste sosele.


Cine a mers pe celebrul Deanul Negru, sau unde despre mici nu se stie daca sunt de cal, caine sau au hartie ingienica in ei, vedem extrem de multi soferi teribilisti care pur si simplu incearca sa se omoare pe ei sau pe tine?!?! 


Cei de la CNADNR sau CNAIR au pus ei pe langa sosea niste indicatoare cu viteza maxima permisa, insa dorel cu Logan-ul lui din 2005 cu anvelope tot din 2005 merge fara probleme cu 120 de km/h pentru ca stie el soferie nu gluma.




Ei bine acest dorel de neam prost iese in decor si se omoara, si atunci vedem celebrele stiri de la televizor cu familii indurerate care regereta pierderea lui dorel insa si vechea probleme ca infrastructura este de vine.


Bai oameni buni soseaua respectiva este impecabila insa daca dorel merge cu Loganul cu anvelope de ceata prin acele ace de par cu 120 de km/h atunci domnilor soseaua nu mai este ea de vina!


Chiar si pe mult criticatul drum Valea Oltului soseaua este impecabila, insa acolo se moare pentru ca alti dorei incearca sa depaseasca masinile grele chiar daca avem una sau doua linii continue! Acest semn rutier nu mai inseamna nimic in Romania si poate din acest motiv aveam cea mai mare mortalitate pe sosele.



Mai departe pe autostrazile noi din Transilvania vezi masini vechi sau noi care merg cu 100 de km/h pe banda a doua a autostrazii pentru simplu fapt ca taranii riverani nu au fost invatati pe vremea lui Ceauseascu ca pe BANDA A DOUA PE AUTOSTRADA NU SE CIRCULA, PE EA SE EFECTUEAZA DOAR DEPASIRILE!


In ultima perioada vedem ca aceelasi tip de sofer trecut peste 60 de ani merge nonsalant pe autostrazile din Transilvania chiar si pe contrasenz, adica el intra pe celalalt sens din comuna lui pentru ca din pacate acest dorel in varsta nu cunoaste ce este ala SENS GIRATORIU! La el in comuna pe vremea lui Dej erau doar doua alei si patru masini dintre care trei erau tractoarele de la CAP.


Ultimul si poate cel mai important semnal de alarma este tras de noi referitor la civilizatia in trafic care din pacare NU EXISTA!


In Bucuresti fetele tinere care au permisul auto de cateva luni nu inteleg de ce nu este bine sa parchezi masina in pasaj, unde tataicii cu basca se uita doar in fata precum soldaul sovietic si teribilistii cu Logan sau cine stie ce Octavia cu motor de 70 de CP merg atat de tare incat uita de faptul ca nu au schimbat placutele de frana din anii 2000 si anvelopele sterse din 1999 nu prea te ajuta la o franare de urgenta.



Pe aceasta cale noi nu militam pentru ca soferii sa treaca pe la sumedenia de scoli de pilotaj care te invata cum sa eviti un accident sau cum face masina in caz de impact, noi militam pentru ca cei care trebuie sa controleze traficul rutier ( Politia Romania) sa devina mai aprigi in amenzi, sa ridice si mai multe permis pentru ca doar asa au fost "civilizati" si germanii si francezii in anii 60.


Amenda si lipsa posibilitatii de a merge cu masina sunt singurele solutii reale pentru ca mortalitatea sa fie mai mica pe sosele, singura modalitate prin care soferii aia vechi cu milioane de km la bord sa mai puna mana pe Codul Rutier pentru ca in realitate lucrurile s-au schimbat mult fata de anii 70 sau anii 90!


Si pentru baietii de la RAR lasati fratilor comunicatele si statisticile si iesiti in trafic pentru a verifica situatia parcului auto real!(Anvelope din anii 90, emisii de noxe masluite vezi AICI, faruri cu xenon sau cine stie ce alte probleme tehnice grave!)







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
trafic rutier romania, probleme accidente, infrastructura romania, autostrazi romania, probleme vizibilitate sosele, accidente rutiere bautura, probme soferi teribilisti, controale trafic, depasiri linie continua, accidente rutiere morti, poluare masini dpf off, de ce nu este bine sa anulam dpf, probleme calculator dpf off, colmatare motor dpf off, catalizator sudat, golire catalizator, probleme service anulare dpf rar, amenzi control trafic dpf off