rss

Epidemia COVID19 forteaza dealerii sa se promoveze agresiv pe Facebook, insa efortul lor este in zadar

Putini mai au amintiri despre anul 2008, cand foarte multi din industria auto au ras la caderea bursei de la New York.

Epidemia COVID19 forteaza dealerii sa se promoveze agresiv pe Facebook, insa efortul lor este in zadar

Si dupa cateva saptamani, in februarie si martie 2009, au realizat ca tot ce au investit pe atunci s-a dus pe apa sambetei.



Se pare ca anumiti importatori, insa si importantii dealeri auto, au departamante de PR si Marketing care nu prea au nici o legatura cu partea de promovare, pentru ca acum au inceput sa bage toti banii aia de publicitate, exclusiv pe Facebook.




Noi, cei din presa auto specializata, atragem atentia multor proprietari de reprezentante auto ca de acum cateva zile, intreaga strategie pentru promovarea automobilului a fost complet schimbata, iar vechea poveste a unor oameni de marketing penibili, care baga tot bugetul pe retelele de socializare, nu poate duce decat la un colaps si mai accentuat al vanzarilor.


Adica de acolo de unde patronii din auto traiesc cu adevarat.



De acum nu mai merge treaba aia cu "hai testeaza si tu o masina de la noi" ca sa fie bine pentru toata lumea, pentru ca acum nu prea mai avem cum sa testam masini, iar SA PRELUAM COMUNICATE DE PRESA in care sa se laude ei cu reguli in caz de COVID19, nici gand.



Ne aflam in fata unei mari schimbari in presa auto online, unde clientul are puterea de a directiona bugete spre anumite publicatii, insa care trebuie sa stie ca o promovare excesiva pe retelele de socializare, in aceste momente, inseamna, de fapt, bani aruncati pe fereastra la 200 de km/h si trecerea paginii lor oficiale direct in spam.


Si daca un maret om de marketing se gandeste la Infuenceri, trebuie sa stie ca de obicei, in caz de boala, acestia nu prea mai ies din casa ( sunt la izolare in fata camerei pe Youtube), iar daca ies, vor cere triplu fata de cat cereau in urma cu doua luni.



Asadar, intreaga piata auto se afla in fata unor schimbari extreme, iar daca presa auto specializata nu este considerata un partener in aceste momente grele, cu siguranta vom avea si vremuri mai bune, in care masinile de presa vor intra cu rotile in asfalt pentru ca nu vor mai avea aparitii, iar despre evenimente de 1 zi, cu 3 avioane si doua autobuze, vor avea un raspuns de NU definitiv.


Noi ramanem fideli cititorilor si vom prezenta lumea auto asa cum este ea, si nu vom menaja nici un producator, nici in timp de COVID, daca produc masini putini fiabile cu preturi exorbitante, pentru a creste profitul unor CEO si CFO destepti!



Noi, echipa Autolatest, am hotarat sa fim alaturi de partenerii traditionali care au fost suficient de deschisi la colaborari, inca dinainte de aceasta pandemie! Ramane cum am stabilit indiferent de situatie!


P.S.


Unii ne-au intrebat cum dracului mai dau anumite agentii de publicitate sau marketing, bani in print, cand toti stim ca acest nenorocit de virus COVID19 sta pe paginile revistelor auto cel putin trei zile?!?!?


Echipa Autolatest Romania






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
presa in caz de covid19, bugetre publiciate autolatest, pr marketing dealer auto 2020, presa auto 2020, jurnalisti auto romania 2020, probeme presa auto 2020, sfaturi pr presa auto, bugete publicitate agentie presa auto, print auto bugete auto