rss

Infiniti spune NU motoarelor diesel si dezvolta primul motor pe benzina care are compresie variabila

Acest VC-T inseamna ca Infinti a realizat primul motor care are o compresie variabila din lume.

Infiniti spune NU motoarelor diesel si dezvolta primul motor pe benzina care are compresie variabila

Cu o capcitate de doi litri acest motor ofera o putere maxima de 280 CP si performante de top, insa cand este nevoie un nou sistem de compresie permite motorului sa functioneze in modul Atkinson ( toti timpii unui motor cu aprindere prin scanteie intr-o singura rotatie), sistem care anunta un consum mediu la nivelul unui motor diesel.




Mai mult decat atat acest nou tip de motor Infiniti VC-T va avea emisii de cel putin Euro 6 sau Euro 7 inca din momentul lansarii sale pentru ca acest principu de variatie a compresiei aduce un consum real mult mai mic decat al orcarui motor pe benzina de aceeasi cilindree.


In prezent doar masinile Mazda ofera sistemul Skyactiv care ofera un raport de compresie extrem de mic pentru un motor pe benzina, sistem care in viata reala ne arata ca un motor de doi litri si 150 CP Skyactiv consuma mai putina benzina decat unul de aceeasi cilindree diesel.




Acum este pentru prima data cand ne aflam in situatia de a spune ca nu mai merita sa alegem un motor diesel pentru ca cele pe benzina consuma mai mult!





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Infiniti VC-T, new egine Infiniti VC-T, compresie variabila Infiniti VC-T, 8.5 sau 17.5 Infiniti VC-T, consum benzina Infiniti VC-T, mazda skyactiv, viitorul motoarelor pe benzina, Infiniti VC-T vs diesel