rss

Mitsubishi a lansat noul Fuso Canter EEV 2010/date tehnice, pret, dotari, fuso romania

Etalonul eficienţei pentru camioanele compacte, modelul Fuso Canter reprezintă un adevărat succes economic.

Mitsubishi a lansat noul Fuso Canter EEV 2010/date tehnice, pret, dotari, fuso romania
Acum, Canter a mai făcut un pas spre evoluţie: din primăvara acestui an, toate variantele acestui model sunt în conformitate cu cele mai riguroase reglementări cu privire la emisiile de gaze poluante, continuând să atingă acelaşi nivel scăzut al consumului de combustibil.

Pe lângă cantităţile reduse ale emisiilor de gaze şi consumul scăzut de combustibil, noul Canter dispune de o gamă unică de opţiuni eficiente din punct de vedere economic şi o sarcină utilă avantajoasă. În consecinţă, Canter EEV este soluţia perfectă pentru aplicaţiile solicitante din zilele noastre.

O parte esenţială a conceptului de eficien#�/� �(infimum supremum333 ��U::V^ROE�c�~JD Power 2010 claseaza mai bine Mercedes decat Audi si BMWjd-power-2010-claseaza-mai-bine-mercedes-decat-audi-si-bmwAmericanii de la JD Power au prezentat noul top al problemelor auto pentru anul 2010.De aceasta data germanii de la Mercedes au facut o figura mult mai buna, acesti fiind clasati pe locul trei in spatele lui Porsche si Acura.

Locul 4 a fost ocupat de catre Lexus urmat indeaproape de Ford.
JD Power realizeaza anual topul celor mai bune branduri auto in functie de vizitele masinilor la service.

Astfel americanii urmaresc indeaproape cate veniri la service au avut masinile. De fiecare data sunt supravegheate 100 de unitati.
Prima pozitie a celor de la JD Power este ocupata de marca Porsche care a primit 83 de masini in service din 100 comercializate.

Audi si BMW au avut peste 110 reveniri in service la 100 de masini, respectiv o masina vine in serive de cel putin odata pe an.
Ultima pozitie este ocupata de Land Rover care primeste de aproape cel putin de doua ori aceeasi masina in service datorita unor probleme tehnice.

O figura slaba a inregistrat si VW cu 135 de intrari in service.
�H
AݥALAutolatest http://www.youtube.com/v/8yo6vsBmnYY&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/EPfKTMSnQAU&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/fQCvvnVDQIo&hl=en_US&fs=1&�������3߀R''_ENE�e�)New images with the new Audi A8 4.2 TDInew-images-with-the-new-audi-a8-4-2-tdiAutolatest is presenting today a new batch of images with the latest A8 from Audi.This car is equipped with the new V8 diese engine that develops 350 hp and over 800 Nm.

A new thing is also the ZF automatic gearbox with 8 speed.

The price of this car in Germany starts from 90.800 euro VAT included.�H
Q:�ALAutolatest & autoczhttp://www.youtube.com/v/Sg0ZvILSfkQ&hl=en_US&fs=1&�������3�00 q_ROE�g�%
Acest model este nava amiral a celor de la Audi si reprezinta in acest moment unul dintre cele mai importante automobile premiul din lume.

Modelul de fata este chiar cel echipat cu cel mai puternic diesel V8 din Europa, respectiv marele 4.2 TDI.

Acesta dezvolta o putere maxima de 350 CP si un moment motor de 800 Nm incepand cu o turatie de 1.750 rpm.

Noul propulsor este cuplat la o transmisie automata ZF cu 8 rapoarte, aceeasi care echipeaza si noile BMW Seria 5 si Seria 7.

Noul motor permite masinii sa atinga 100 de km/h in doar 5.5 secunde, in timp ce consumul mediu de motorina este de 7.6 litri.

In Germania pretul unui Audi A8 4.2 TDI este de 90.800 euro TVA inclus, asta daca nu cumva ne apropiem si de lista de optionale.
�H
Q:�ALAutolatest & autoczhttp://www.youtube.com/v/Sg0ZvILSfkQ&hl=en_US&fs=1&�������3
(J`ENE�hJ"��H
`Y�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/y9OzKuUIrNA&hl=en_US&fs=1&�<�����3
0aEN�:# ���H
`�AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/4j8bpLtrXgQ&hl=en_US&fs=1&�������3
��Ā18�zaRO�:# �kSe merita sa reparam parbrizul? AGER are solutia!De multe ori suntei pusi in fata unei situatii destul de neplacute cand parbrizul masinii a fost crapat de o piatra in trafic, moment cand automat ne gandim sa mergem sa schimbam geamul respectiv.Pentru rezolva aceasta problema elegant trebuie neaparat sa vizitati un service specializat pentru a vedea modalitatile de reparatie.

De cele mai multe ori service-urile din Romania recomanda inlocuirea parbrizului pentru ca aparent nu se mai poate face nimic, insa asa cum poate nu ne-am obisnuit in Romania exista o companie care scuteste clientul de inlocuirea parbrizului.

Aceasta se numeste AGER Service si reprezinta cea mai veche companie din acest domeniu din Romania.

Asadar, Autolatest recomanda AGER Service pentru reparatia parbrizului cand este cazul, solutie care este rapida, eleganta si nu in ultimul rand extrem de benefica financiar pentru client.

Iata ce spune AGER despre reparatie parbrizelor:

Daca aveti parbrize care au suferit doar o mica fisura si nu necesita neaparat inlocuire noi avem solutia, le reparam.

Conditia principala a reusitei reparatiei este sa va prezentati la sediul nostru cat mai repede dupa producerea fisurii.

Daca acest lucru nu este posibil, recomandam lipirea unei benzi adezive pe fisura pentru a opri patrunderea impuritatilor.

Vrei sa-ti repari parbrizul Click AICI�H
`�AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/4j8bpLtrXgQ&hl=en_US&fs=1&�������3
 ���@��bEN�?&vThis is the new Alpina B5 2010Alpina has unveiled today the first image of the B5 Bi-Turbo that will be unveiled at the Goodwood Festival Of Speed on July 1-4, 2010. Based on the BMW 5-Series, the B5 Bi-Turbo combines luxurious performance, elegant styling, sporty handling, and exclusivity.

It is likely the B5 Bi-Turbo will share at least some underpinnings with the mighty Alpina B7 Bi-Turbo, including its 500-horsepower twin-turbo 4.4-liter V8.

The latter model gallops from 0-60 in less than 4.7 seconds; given its lighter weight, the B5 Bi-Turbo could be even quicker.

The B5 Bi-Turbo sports the usual Alpina dress-up kit, with unique alloy rims and subtle aero add-ons.
�H
a�uALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/GPxmLCus8HE&hl=en_US&fs=1&������3
Ȁ��H��bRO�?&vrAlpina lanseaza noul B5 2010Germanii de la Alpina Motors a lansat astazi in premiera mondiala primele imagini cu cea mai noua versiune a modelului de clasa mare Seria 5.Noul model va avea o motorizare V8 de 4.4 bi-turbo care dezvolta o putere maxima de 500 CP.

Acest model ajunge la 100 de km/h in doar 4.7 secunde iar viteza maxima este limitata la 300 de km/h.

�H
a�uALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/GPxmLCus8HE&hl=en_US&fs=1&������33
P� cEN�D) � ��H
a�NALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/7asSE7jkdQ4&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/AqGbB6O5d_E&hl=en_US&fs=1&�������33
k�@4X�HcRO�D) � Imagini in premiera cu noul Jeep Grand Cherokee 2010Jeep a lansat pentru piata auto din SUA noul SUV Grand Cherokee.Noua masina este primul model produs de grupul Chrysler-Dodge din momentul cand acestia s-au despartit de germanii de la Mercedes Benz.

Acest model vinde de asemenea sa inlocuiasca o generatie de Grand Cherokee care a avut un succes enorm si pe piata auto din Europa.

Asadar daca vreti sa vedeti in detaliu cum arata noua masina vezi imaginile de mai jos!
�H
a�NALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/7asSE7jkdQ4&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/AqGbB6O5d_E&hl=en_US&fs=1&�������3`�jdEN�I,��H
qEHALAutolatest & Daciahttp://www.youtube.com/v/Q3_iV_igj5g&hl=en_GB&fs=1&�߀����3
3�E/0h\`ROE�j�4PREMIERA-Dacia 1310 TX costa 4.900 euro cu TVA!premiera-dacia-1310-tx-costa-4-900-euro-cu-tva-Se pare ca venerabila Dacia 1310 a devenit din nou un obiect de cult.Vechea noastra masina nationala s-a transformat se pare intr-un obiect de colectie sau cum este numit prin Germania YoungTimer.

Acest lucru inseamna ca o masina originala cu putini km se poate comercializa in schimbul unui pret foarte bune.

Mai mult decat atat trebuie sa spunem ca o daca cum este cea de fata a costat cand a fost noua aproximativ 2.000 dolari ( 1800 euro) iar germanii o vand acum cu 4.900 euro.

Modelul de fata este 1310 TX construit in anul 1966 si are la bord doar 6.500 de km.

Totul este original inclusiv vopseaua si tapiteria.�H
`Y�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/y9OzKuUIrNA&hl=en_US&fs=1&�<�����3
p�aENE�k�0x�H
`�AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/4j8bpLtrXgQ&hl=en_US&fs=1&�������3
��Ā01xiaROE�m�& Se merita sa reparam parbrizul? AGER are solutia!se-merita-sa-reparam-parbrizul-ager-are-solutia-De multe ori suntei pusi in fata unei situatii destul de neplacute cand parbrizul masinii a fost crapat de o piatra in trafic, moment cand automat ne gandim sa mergem sa schimbam geamul respectiv.Pentru rezolva aceasta problema elegant trebuie neaparat sa vizitati un service specializat pentru a vedea modalitatile de reparatie.

De cele mai multe ori service-urile din Romania recomanda inlocuirea parbrizului pentru ca aparent nu se mai poate face nimic, insa asa cum poate nu ne-am obisnuit in Romania exista o companie care scuteste clientul de inlocuirea parbrizului.

Aceasta se numeste AGER Service si reprezinta cea mai veche companie din acest domeniu din Romania.

Asadar, Autolatest recomanda AGER Service pentru reparatia parbrizului cand este cazul, solutie care este rapida, eleganta si nu in ultimul rand extrem de benefica financiar pentru client.

Iata ce spune AGER despre reparatie parbrizelor:

Daca aveti parbrize care au suferit doar o mica fisura si nu necesita neaparat inlocuire noi avem solutia, le reparam.

Conditia principala a reusitei reparatiei este sa va prezentati la sediul nostru cat mai repede dupa producerea fisurii.

Daca acest lucru nu este posibil, recomandam lipirea unei benzi adezive pe fisura pentru a opri patrunderea impuritatilor.

Vrei sa-ti repari parbrizul Click AICI�H
`�AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/4j8bpLtrXgQ&hl=en_US&fs=1&�������3
 ����VbENFo��This is the new Alpina B5 2010this-is-the-new-alpina-b5-2010Alpina has unveiled today the first image of the B5 Bi-Turbo that will be unveiled at the Goodwood Festival Of Speed on July 1-4, 2010. Based on the BMW 5-Series, the B5 Bi-Turbo combines luxurious performance, elegant styling, sporty handling, and exclusivity.

It is likely the B5 Bi-Turbo will share at least some underpinnings with the mighty Alpina B7 Bi-Turbo, including its 500-horsepower twin-turbo 4.4-liter V8.

The latter model gallops from 0-60 in less than 4.7 seconds; given its lighter weight, the B5 Bi-Turbo could be even quicker.

The B5 Bi-Turbo sports the usual Alpina dress-up kit, with unique alloy rims and subtle aero add-ons.
�H
a�uALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/GPxmLCus8HE&hl=en_US&fs=1&������3
Ȁ���bROFq��Alpina lanseaza noul B5 2010alpina-lanseaza-noul-b5-2010Germanii de la Alpina Motors a lansat astazi in premiera mondiala primele imagini cu cea mai noua versiune a modelului de clasa mare Seria 5.Noul model va avea o motorizare V8 de 4.4 bi-turbo care dezvolta o putere maxima de 500 CP.

Acest model ajunge la 100 de km/h in doar 4.7 secunde iar viteza maxima este limitata la 300 de km/h.

�H
a�uALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/GPxmLCus8HE&hl=en_US&fs=1&������33
��cENFr�U�H
a�NALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/7asSE7jkdQ4&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/AqGbB6O5d_E&hl=en_US&fs=1&�������33
k�@44��cROF t�)�Imagini in premiera cu noul Jeep Grand Cherokee 2010imagini-in-premiera-cu-noul-jeep-grand-cherokee-2010Jeep a lansat pentru piata auto din SUA noul SUV Grand Cherokee.Noua masina este primul model produs de grupul Chrysler-Dodge din momentul cand acestia s-au despartit de germanii de la Mercedes Benz.

Acest model vinde de asemenea sa inlocuiasca o generatie de Grand Cherokee care a avut un succes enorm si pe piata auto din Europa.

Asadar daca vreti sa vedeti in detaliu cum arata noua masina vezi imaginile de mai jos!
�H
a�NALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/7asSE7jkdQ4&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/AqGbB6O5d_E&hl=en_US&fs=1&�������3�ЍdENF u ���H
qEHALAutolatest & Daciahttp://www.youtube.com/v/Q3_iV_igj5g&hl=en_GB&fs=1&�߀����p&� ac��H��M!c���H�yE�,�� �+��(infimum supremum3ς`&&dROFw�Dacia Duster iese in off-road oficial!dacia-duster-iese-in-off-road-oficial-Dacia organizeaza in perioada 1-4 iulie un eveniment pentru impătimiţii offroad-ului. Dacia Duster va putea fi testat pe un circuit artificial contruit la Bucuresti.

Iubitorii offroad-ului vor avea ocazia sa testeze în weekendu-ul 1-4 iulie noul Dacia Duster pe un circuit amenajat la Băneasa Shopping City.

Evenimentul Dacia Duster Offroad Experience va fi deschis publicului pe tot parcursul sfârşitului de săptămână, de joi până duminică.

Vor exista si piloti profesionişti care vor ghida participanţii, iubitorii adrenalinei avand ocazia să testeze Duster pe unul dintre cele mai dificile trasee off-road urbane artificiale construite vreodată în Bucuresti.

Accesul publicului pe circuit va fi permis incepând cu ora 12:00.
�H
qEHALAutolatest & Daciahttp://www.youtube.com/v/Q3_iV_igj5g&hl=en_GB&fs=1&�߀����33�eENFx� `�H
�csALAutolatest & Mazda Romaniahttp://www.youtube.com/v/ZqffDXaVXEQ&hl=en_US&fs=1&http://www.youtube.com/v/YiYpOveuhMI&hl=en_US&fs=1&�u�����3
I���@ fEN�S2 ��1200 hp and 2 Million Euro for an Bugatti Veyron 16.4 SuperSportWhile everyone expected the Bugatti to be priced at $2 million, the car in fact will be priced at €1,950,000 ($2.4 million at the current exchange rates). The official debut will be made in August at the Pebble Beach Concours d’Elegance.

This will be the final Veyron edition before going out of production.

The future Veyron SuperSport will be powered by the same 8.0-liter W16 quad-turbocharged engine tuned to deliver a total of 1200 HP.

With a weight reduction of 100 kilos, the supercar will sprint from 0 to 60 mph in 2.2 seconds and will be able to hit a top speed of 264 mph.

It will get a new front, roof, and rear and will use light materials such as carbon fiber and aluminum. There will only be 30 units built.
�H
�h�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/oupOMvMyaPE&hl=en_US&fs=1&�������3
o�t;(�UfRO�S2 �kBugatti Veyron 16.4 Super Sport 2011 costa 2 milioane Euro!Bugatti a anuntat in final ca pregaste spre comercializare si o versiune sport a celei mai sportive masini din lume.Daca fanii masinii Veyron nu s-au multumit cu o viteza maximad e 408 km/h, atunci Bugatti a decis ca trebuie sa realizeze si o versiune mai sportiva.

Evident aceasta va avea numele de Super Sport dezvolta o putere maxima de 1200 CP si va atinge 100 de km/h in doar 2.2 secunde.

Viteza maxima nu a fost anuntata oficial insa se vehiculeaza o cifra de 420 km/h.
�H
�h�ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/oupOMvMyaPE&hl=en_US&fs=1&�������330�^gEN�X5��H
�5AlAutolatest & Bosch Romaniahttp://www.youtube.com/v/3x_T1JkwiDk&hl=en_GB&fs=1&http://www.youtube.com/v/9JhNc3k84GE&hl=en_GB&fs=1&�܀����33ܖ��8�eROFz�&�Inovatii Mazda de 90 de ani!inovatii-mazda-de-90-de-ani-Mazda Motor Corporation aniverseaza anul acesta 90 de ani si face bilantul elementelor care au asigurat succesul companiei timp de noua decenii, punctelor sale forte si realizarilor.Cu siguranta, cateva dintre aceste lucruri sunt spiritul inovativ Mazda, deschiderea de a încerca lucruri noi si climatul din companie care a condus de-a lungul anilor la dezvoltarea unor tehnologii revolutionare.

Un Visator inventeaza, un Geniu perfectioneaza
Nimic nu poate fi mai adevarat ca în cazul germanului Felix Wankel si a lui Kenichi Yamamoto de la Mazda. Wankel, care niciodata nu a obtinut permisul de sofer si nici nu a urmat cursuri universitare, a visat sa construiasca un motor alternativ cu o camera de combustie plata si un rotor îngust rotindu-se în interior. Kenichi Yamamoto de la Mazda a fost atat de impresionat de conceptul motorului, încat în 1961 Mazda a achizitionat brevetul. Primul motor “Wankel” care a fost furnizat la Hiroshima vibra atat de puternic încat a zgariat peretii interiori ai camerei rotorului, o slabiciune pe care Yamamoto-San si inginerii sai o vor perfectiona cu tehnologii mai bune de etansare si lubrifiere.

În prima versiune produsa (Cosmo Sport din 1967) motorul cu doua rotoare avea carcase trohoidale care sustineau rotoarele de forma triunghiulara prevazute cu un arbore excentric în mijloc.

Spatiul ramas între marginea rotorului si pereti a fost folosit pentru admisie, compresie + aprindere si evacuare. Motorul era acum lipsit de vibratii si putea ajunge la turatii ridicate pentru ca presiunea produsa rotea direct arborele excentric fara a o mai fi convertit într-o miscare rotativa cu ajutorul bielelor ca într-un motor clasic cu pistoane.

Aceasta tehnologie avea sa motorizeze aproximativ 2 milioane de automobile Mazda incluzand castigatoare WRC (World Rally Championship), Mazda 787B care a castigat Le Mans în 1991 si actuala RX-8 Renesis cu motor rotativ.

Momentul cheie – hidrogen si motorul rotativ
Cand inginerii Mazda au reusit sa foloseasca pentru prima data hidrogenul drept combustibil pe motorul rotativ în 1990 trebuie sa fi fost o surpriza placuta.

Tehnologia rotativa Mazda are anumite avantaje fata de



Autor: Al
Sursa: Autolatest

Tags:
Mitsubishi, lansat, noul, Fuso, Canter, 2010/date, tehnice, pret, dotari, fuso, romania