rss

Noul VW Golf 8 1.0 TSI are un motor mult mai mic decat cel al lui Chevrolet Spark! Vechiul Daewoo Matiz

Industria auto a atins un punct critic in Europa unde cea mai bine vanduta masina are un motor mai mic chiar si decat cel al unui Spark 2020.

Noul VW Golf 8 1.0 TSI are un motor mult mai mic decat cel al lui Chevrolet Spark! Vechiul Daewoo Matiz

Este vorba in principal de noua generatie VW Golf 8 cu motorizarea de baza 1.0 TSI care ofera o putere maxima de 90 CP. Este vorba de un motor TURBO cu injectie directa care are un pret de pornite de la 20.000 euro fara nici o dotare optionala.




De ras este si faptul ca americanii inca ofera in gama Chevrolet micutul Spark, sau cum mai era cunoscut la noi in Romania vechiul Daewoo Matiz.


Noul Chevrolet Spark 2020 are in contrast sub capota un motor cu 4 cilindri in linie ( VW Golf 8 are doar 3 cilindri) si o capacitate cilindrica de 1.400 cmc in timp ce VW Golf 1.0 TSI are doar o capacitate de 999 cmc.




Marea supriza este ca Spark are doar in injectie multipunct clasica ( este un motor Opel 1.4 Ecotec) de 98 CP si distributie pe lant, in timp ce mult laudatul si mult cumparatul VW Golf are motorul cu 3 cilindri supraalimentat care nu ofera decat o putere maxima de 90 CP.


Mai mult decat atat, motorizarea VW are filtru de particule OPF si o distributie pe curea, ambele care sunt extrem de costisitoare cand este timpul sa le inlocuim.


Asadar, in anul 2020 vedem cum vechiul si mult criticatul Spark/Matiz demonstreaza ca are sub capota un motor cu 400 cmc mai mare, un motor cu 1 cilindru in plus si un motor care dezvolta cu 9 CP in plus fata de noul VW Golf 8 2020.





Si aici nu trebuie uitat faptul ca VW-ul Golf are cu 9 CP mai putin insa si cantareste cu pana la 300 kg mai mult decat un Spark 1.4 EcoTec de 98 CP 2020.


Sa speram ca motorizarea 1.0 TSI de 90 CP reuseste sa treaca de 90.000 km fara probleme tehnice ( turbo, depuneri carbon, injectoare benzina sau filtru particule OPF) ca despre motorizarile 1.4 EcoTec de Opel le-am vazut mergand in regim de Uber pe GPL fara probleme chiar si la peste 300.000 de km!






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
vw golf 8 vs chevrolet spark 2020, spark are un motor mai mare decat vw golf 8, probleme opf vw 1.0 tsi 90 cp, probleme consum vw golf 8 1.0 tsi, test chevrolet spark 1.4 ecotecc, probleme depuneri carbon 1.0 tsi 90 cp opf 2020