rss

Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani

CE a publicat ultimele statistici in care Romania ramane in continuarea cea mai periculoasa tara la capitolul circulatie rutiera.

Politia Rutiera este principalul vinovat pentru ca in ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de romani

Si noi venim si spunem ca principalul VINOVAT pentru romanii mor pe capete pe soselele patriei sunt cei de la Politia Romania MAI, respectiv Brigda Rutiera care nu face nimic pentru a stopa acest fenomen considerat de unii drept un adevarat GENOCID MODERN.




În ultimii 19 ani au murit peste 43.000 de români în accidente rutiere, maximul fiind în 2008, cu peste 3.000 de decese, iar minimul a fost în 2014, 1.818 decese.

Multe s-au schimbat din 2000 încoace pe șoselele românești, dar parcul auto a crescut enorm, de la 3 milioane, la 8 milioane de vehicule în două decenii. O parte dintre drumurile importante au fost modernizate, dar cu autostrăzile nu ne-am mișcat bine: în 1989 erau 113 km, în 2009 erau 263 km, iar în prezent sunt 850 km.



Numărul de decese din accidente rutiere în România

2001: 2.450
2004: 2.444
2008: 3.065
2011: 2.018
2015: 1.913
2018: 1.864




În 2019, cele mai sigure drumuri au fost cele din Suedia (22 de decese / milion de locuitori) și din Irlanda (29/milion), în timp ce România (96/milion), Bulgaria (89/milion) și Polonia (77/milion) au raportat cele mai ridicate rate ale mortalității. Media UE a fost de 51 de decese la un milion de locuitori, potrivit cifrelor preliminare publicate de Comisia Europeană.


DE CE POLITIA ESTE VINOVATA?


-pentru ca Politia Rutiera poate sa amendeze si sa anuleze permise auto cand prinde soferi care circula periculos pe sosele



-pentru ca in ciuda faptului ca te prinde Politia Rutiera BEAT la volan dupa doi ani poti avea din nou legal PERMISUL AUTO in timp ce in anumite tari daca esti prins beat la volan nu mai ai acest drept nicioadata!


-pentru ca Politia Romana are personal si radare de ultima generatie care STAU LA BIROU si nu ies pe teren decat in momentele de top precum in vacante sau pe drumurile principale.


-pentru ca Politistul de la Rutiera NU DA NICIODATA CEA MAI MARE AMENDA LEGALA pentru ca soferii sunt "saraci"!



-pentru ca avem prea multe relatii otravite intre soferi si personaulul MAI in provincie, adica atat soferul se cunoaste cu politistul si acesta nu DA NICI O AMENDA pentru ca sunt de fapt vecini in aceeasi localitate! 


Asa ca pana cand Politia Rutiera MAI nu se pune pe treaba si sa iasa pe sosele la ore atipice ( inclusiv ore de varf in marile orase!) aceasta mortalitate se datoreaza EXCLUSIV ORGANELOR DE STAT! Soferii vor merge tot timpul mult prea tare si mult prea agresiv daca NU AVEM PE SOSEA POLITIE CARE SA-I PRINDA SI SA-I AMENDEZE!


Restul este gargara penibila la TV si Online, iar rata mortalitatii creste in continuare in Romania! Plus ca limita de TOLERANTA ZERO PENTRU ALCOOLEMIE este o prostie pentru ca politistul nu pune etilotestul in tara unde se cunoaste cu soferul!





s



Autor: AL
Sursa: Autolatest & HotNews

Tags:
politie rutiera probleme 2020, amenda minima rutiera, probleme personal mai rutiera 2020, soferi bauti poltie rutiera 2020, mortalitate sosele de vina politie