rss

Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP

Viata dupa diesel in segmentul SUV da nastere la modele extrem de ciudate tehnologic.

Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP

Spunem aceasta pentru ca masinile de fata sunt extrem de importante pentru clientii de SUV-uri din Romania, si spunem aceasta pentru ca aceste doua modele se vand mai bine decat multe modele Fiat, Ford sau Opel in aceasta tara.



Primul care socheaza se numeste Range Rover Sport P400e Hybrid si care are conform producatorului o putere maxima de 404 CP.




Ei bine Land Rover nu mentioneaza ca sub capota se afla un motor cu DOAR 4 CILINDRI de doi litri care este supraalimentat pentru a dezvolta 300 CP. Restul sunt cei 142 CP de a un motor electric.




De partea cealalta Porsche ofera un model Cayenne e-hybrid echipat cu un motor V6 de trei litri si 340 CP, insa si unul electric de 136 Cp.


Ambele model au un consum oficial pentru fiecare 100 de km doar de 3.2-3.4 litri, insa in realitate acesta este mult mai mare. Cei de la AutoBild afiseaza un consum real de 15.7 litri pentru Porsche si doar de 14.7 litri pentru Range Rover.





Aceste consumri sunt atat de mari pentru simplul fapt ca masinile acestea au greutati la gol de peste 2.5 tone fara pasageri sau fara un rezevor plin.


Realitatea este ca, incarcate aceste doua modele pot avea si peste 3 tone, iar motoarele cu 4 cilindri pe benzina nu au nici o sansa in a reliza performante notabile.




s



Autor: AL
Sursa: Autolatest & AutoBild de

Tags:
Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP, consum Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP, test drive, comnpartiv Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP, imagini Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP, review Porsche Cayenne e-Hybrid 462 CP vs Range Rover Sport P400e Hybrid 404 CP