Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Preturi oficiale Dacia Logan II si Dacia Sandero 2013-Cat costa noul Logan 2 2013

Dacia a inventat un nou mod de achiziţie a unei maşini, bulversând ordinea stabilită. Clienţii cu buget restrâns nu mai trebuie să se mulţumească cu o maşină de ocazie. Dacia oferă astfel viziunea sa unică în universul auto: valoarea lucrurilor nu mai este doar o chestiune de bani.

Cu 6 modele noi prezentate în 2012, gama Dacia este de departe cea mai tânără din Europa.

Ea a crescut foarte repede. La oprirea din fabricaţie a modelului break MCV la sfârşitul anului 2012, cel mai vechi model din gamă va fi Duster… în vârstă de numai trei ani.

Dacia este şi cea mai dinamică marcă din Europa, vânzările sale anuale crescând de 8 ori între 2005 şi 2011.

La jumătatea acestui an a fost depăşit pragul de 2 milioane de vehicule Dacia vândute în întreaga lume de la lansarea modelului Logan, în 2004.„La opt ani de la lansarea Logan, primul model Dacia realizat sub umbrela Grupului Renault, şi după extinderea permanentă a gamei, intrăm într-un nou ciclu.

Pentru prima oară, Dacia înnoieşte modele existente.

Atenţi la aşteptările clienţilor noştri, am gândit un nou design al modelelor, am îmbunătăţit performanţele şi consumul acestora şi am îmbogăţit gama de echipamente disponibile pe Noile Logan, Sandero şi Sandero Stepway.

Am avut grijă să păstrăm calităţile recunoscute de clienţi: spaţiul interior, volumul portbagajului, fiabilitatea şi, desigur, preţul.” Arnaud Debœuf – Directorul Programului Entry.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente