Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

VW Golf 8 si Ford Focus 2020 pierd la toate capitolele in fata lui Citroen e-C4, Peugeot e208, KIA Niro sau Hyundai Ioniq

Adica luam in calcul faptul ca VW a lansat recent un Golf 8 care este cu adevarat o masina low-cost cand este comparata cu predecesorul sau Golf 7.


In plus VW nu a reusit sa lanseze noul eGolf 8, adica continua sa vanda vechea generatie care este clar inferioara integii concurente.

De partea cealalta vedem un Ford Focus de asemenea cu o calitate de fabricatie redusa fata de modelul precedent, insa si aici nu avem nici macar o varianta electrica pentru ca Ford inca nu crede in aceste masini.

Si asa ajungem la noul Citroën ë-C4 (2020) care este oferit din start cu cel mai bun diesel al momentului, 1.5 BlueHID, cele mai rafinate motoare pe benzina 1.2 PureTech si este singurul oferit cu o motorizare electrica.

Adica PSA reuseste sa ofere cu noua generatie C4 toate variantele de motorizare posibile chiar incepand cu aceasta vara, in timp ce VW si Ford inca se chinuie sa faca masini compacte mai IEFTIN DE PRODUS pentru a avea aceelasi nivel al PROFITULUI iar clientii sunt singurii inselati.

Asadar vedem cum intreg segmentul compact din Europa se transforma si devine un taram al bataliei intre PSA ( Peugeot-Citroen-Opel) cu Tesla ( noile Model 3 si Y Made in Germany) si gama KIA Niro, eNiro sau Hyundai Kona construita in Cehia.

Restul constructorilor au pierdut pasul pentru ca nu au nici macar versiuni PHEV sa nu mai vorbim de mult cautatele electrice!

KIA ofera deja un Soul 100% electric insa si trei versiuni NIRO, adica cea hibrid clasica, cea PHEV cu range 60 de km si cea 100% electrica eNiro care merge chiar si 500 de km cu o singura incarcare WLTP.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente