Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Citeste intreaga poveste a unui oltean si al sau Audi A7 3.0 TDI Quattro de 109.000 euro

Acesta arata tuturor cate componente a schimbat acesta pe masina si cate nu au intrat in garantia masinii prin reteaua Autoitalia.

Vezi povestea AICI!

Interesant este faptul ca langa Linea pacatoasa a mai existat o masina mai de fite frumos colantata cu toate problemele ei.

Proprietarul modelului Audi A7 din imagini este craioveanul Rusescu David George detinator de service auto care si-a cumparat masina cu peste 100.000 de euro si care a trebuit sa schimbe in primele 11 luni 4 cutii de viteze ZF8.

Citeste povestea completa in continuare: Un craiovean cu stare, proprietar de service auto, s-a dus ca orice roman cu bani sa-si cumpere o masina care sa o foloseasca in concediile de peste hotare. Tanarul s-a dus si a cumparat un Audi A7, o fita de masina, cu care a mers doar cateva mii de kilometri. Nu a cumparat-o de noua, ea fiind achizitionata cu 9.000 de kilometri la bord, fiind masina de prezentare in Romania. 

Datele bolidului :


Pretul  – 109.000 euro, pana acum platiti 40.000 prin leasing, timp petrecut in service aproximativ patru luni atat in Craiova cat si in Bucuresti, 14 luni de zile mers necorespunzator cu suieraturi, trosnituri sau smucituri la cutia de viteze, pierderi repetate de ulei,  batai la rotile din fata, trosnituri la franare fata spate, trosnituri deasemenea la coloana de directie, scartiituri la rotile din fata in viraj, navigatie si sonorizare mers cu sincope timp de sase luni, rola sparta la cureaua de accesorii la motor, lumini arse pe usi si in praguri, faruri care si au pierdut setarile de baza deci nu mai focalizau corespunzator, mesaje cu lumini arse in bord saptamanal si inca ,,multe altele”.

PROBLEMA 1

Primele probleme aparute la bolid l-au facut pe tanarul craiovean sa ramana in Italia  cu masina pentru o noapte in  2011, sa plece in concediu in vara lui 2012 cu avionul,  deoarece autoturismul nu stia daca va fi reparat sau nu. 
El  si-a cumparat “bijuteria” pentru a o tine pentru lungile deplasari impreuna cu familia, el s-a confesat spunand ca “asez un cearsaf pe bancheta cand se urca fetita mea ca sa nu murdareasca pielea,, sau ,,pe timpul iernii nu merg cu ea, o tin in garaj pentru a o proteja de sarea si nisipul de pe strazile din Romania,,.

“Probabil dupa plimbarea mea prin Bucuresti de duminica s-au  gandit sa ma contacteze si ei. In aproximativ trei saptamani am incercat sa stabilesc un contact cu ei, in permanenta erau in concediu sau in delegatie, iar pe internet nu exista nici o adresa a lui Porsche unde sa trimiti o reclamatie. La telefonul gasit pentru reclamatii nu raspundea nimeni, in Germania si Austria aceeasi problema.

Pana la urma am trimis reclamatii traduse in germana direct la fabrica Audi si la Porsche Holding  prin DHL, am fost sunat saptamana trecuta de la fabrica Audi, au discutat cu acestia doi colaboratori de ai mei, cetateni germani, care au inteles ca tot Porsche Romania este de vina si ca tot acestora trebuie sa ma adresez. Am hotarat sa ii actionez in instanta si sa scot masina la plimbare, problemele au fost si pe parte de service, dar mici in comparatie cu cele ale produsului”, ne-a transmis barbatul suparat.

Ce vrea craioveanul de la firma respectiva sunt banii inapoi, nu reparata masina. Iar suma platita de el este una frumusica, aproximativ 40.000 de euro. “Am ridicat autoturismul din service nereparat si imediat am transmis reclamatii in limba germana catre Austria si Germania in care am specificat foarte clar ca doresc returnarea produsului de care nu m-am putut folosi timp de un an de zile din cauza problemelor tehnice aparute, nedatorate utilizarii necorespunzatoare  si restituirea tuturor sumelor platite pentru acest produs  avans, rate casco, rate leasing”, ne-a explicat pagubitul.

Barbatul vrea ca in viitorul apropiat sa plece intr-un tur al tarii cu masina, colantata sugestiv. “Va informez  ca dupa ce voi face un tur al Romaniei cu autoturismul,  acesta va fi colantat in limba germana si va fi informata, de catre colaboratorii mei, cetateni germani si presa din tara lor. Daca inca nu realizati gravitatea acestui caz si nu luati masuri pentru stingerea conflictului va informez ca in  instanta voi cere si alte despagubiri. Orice suma obtinuta in plus fata de ce va cer in acest moment va fi donata si voi declara acest lucru presei in permanenta pe perioada procesului. Nu vreau nimic altceva decat corectitudine si respect, nicidecum batatia de joc la care sunt supus atat eu cat si alti consumatori ai produselor comercializate de catre PORSCHE ROMANIA in aceasta tara”, le-a transmis celor de la Porsche craioveanul.

Problemele pe kilometri

Craioveanul a trimis catre Porsche Romania, vanzator al acestui produs, o „poveste” in care le explica exact ce a patit! Va amintim sa nu radeti de necazul alutia, ca vi se poate intamapla si voua.

„Am achizitionat acest autoturism in urma cu aproape doi ani, acesta fiind second hand, avand o vechime de aproximativ sase luni de la data primei inmatriculari, circa 11.500 kilometri rulati. Masina mi-a fost prezentata ca autoturismul care a fost expus in Romania la lansarea modelului A7, ca nu are nici o problema tehnica si ca oricum mai beneficiaza de garantia data de producator de aproximativ 18 luni de zile. Inca din primii kilometri rulati cu acest autoturism am sesizat un sirenaj la cutia de viteze in treapta a saptea si zgomote la rotile din fata sub forma de tupanituri. M-am deplasat cu ea la reprezentanta Serpico din Craiova, le-am semnalat problemele, am efectuat o proba de drum impreuna cu dansi, mi-au explicat ca intradevar  problemele semnalate sunt reale, dar ca trebuie sa mai rulez acest autoturism pentru a putea fi facuta o diagnosticare corecta.

Am inteles acest lucru, am fost de acord cu dansii intrucat ma lovesc si eu frecvent de aceleasi probleme in cadrul firmei mele care are acelasi obiect de activitate. Am plecat de la dansii relativ linistit, fara sa banuiesc ce o sa ma astepte in lunile urmatoare cu acest autoturism.Incerc sa va relatez si dumneavoastra si sa argumentez, in acelasi timp,  faptul ca sunt indreptatit de a intreprinde actiuni impotriva fabricii Audi si a produsului de o foarte proasta calitate ce mi-a fost vandut. Primul drum cu aceasta masina l-am facut in concediu in Italia, unde am ramas fara navigatie, fiind fortat sa innoptez intr-o anumita localitate intrucat nu aveam harti si se intunecase. Acest lucru poate fi verificat prin rezervarea facuta pentru sapte zile in Croatia, pe numele meu, plecand pentru o zi de aici catre Italia am fost nevoit sa fac un popas de o noapte in localitatea Sirmione .

Aceasta problema a navigatiei fusese semnalata catre Serpico la 14.135 kilometri pe bord, impreuna cu lumini avertizare usi arse si deasemenea lumini manere exterioare usi arse.

Intrucat problema cu navigatia era aleatoare, am acceptat explicatia celor de la service ca asteapta o informare de la fabrica pt rezolvarea acestei probleme. Am parcurs circa 10.000 kilometri in afara tarii dupa care am revenit la sevice, intucat autoturismul tupanea foarte rau pe puntea fata, cutia de viteze avea un sirenaj asurzitor, luminile la usi erau arse, navigatia facea probleme permanente, nu mai functiona nici sistemul audio, haionul facea zgomot la actionare.

La 25.809 kilometri pe bord am deschis contract de service la Serpico pentru remedierea problemelor mentionate mai sus. Dupa aproximativ trei saptamani de zile am ridicat masina cu cutie viteze inlocuita, perne aer impreuna cu amortizoare inlocuite, cablaj navigatie inlocuit, lumini exterioare si usi inlocuite. Spre surprinderea mea cutia de viteze nu mai avea sirenaj dar avea intreruperi, zbiceli in timpul functionarii. Cei de la service mi-au explicat ca trebuie sa parcurg 500 kilometri cu aceasta si ca totul va revenii la normal.

Asa am si facut, am plecat cu autoturismul spre Sibiu, ca sa isi invete mersul, crezand ca isi face rodajul mult mai bine in exterior. Abia m-am intors cu masina in Craiova, iar cutia de viteze trosnea, avea socuri mari la schimbarea treptelor si mai mult de atat, cand doream sa o opresc pe loc, cutia ramanea cuplata in treapta trei sau doi. Tendinta masinii oricat as fi calcat frana era sa mearga inainte.

Revenit la Serpico, acestia mi au spus ca o sa-mi faca inca odata setari de baza si ca exista si o informare despre aceste probleme si ca totul o sa fie rezolvat. Mi-au dat-o inapoi dupa cateva zile si mi-au spus ca sa merg din nou cu ea, ca trebuie iar sa si invete mersul. Asa am si facut pentru cateva saptamani, dar problemele se inmulteau: cutia tot asa zbicea, la franare fata spate trosneau rotile, coloana de volan troncanea, luminile pe timp de noapte nu erau eficiente.Am dus-o iar la service! Spre surprinderea celor de la Serpico pe langa toate cele reclamate de mine, dansii au constatat si scurgeri de ulei la cutia de viteze ce fusese schimbata.

Masina a mai stat cateva saptamani in service, pana s-a luat decizia de a fi dusa la PBN, lucru cu care am fost de acord, chiar am dus o personal.

Dupa trei saptamani de stat acolo, problema principala, cea cu cutia de viteze cu smucituri si cu pierderi de ulei a fost rezolvata. Trosniturile la roti au fost remediate pentru cateva sute de kilometri, asa fusese informarea fabricii, haionul nu era rezolvat dar nu era o problema majora pentru mine, trosniturile fata spate se mentineau, dar nu le am mai luat in seama, important era ca merge cutia de viteze.

Toate acestea se petreceau cind masina avea pe bord 32.559 kilometri. Ca sa nu va spun ca inainte de a pleca cu ea spre PBN a crapat o rola de la cureaua de accesorii motor, era intro zi de simbata dupa ora 14.00, rola pe care am platit-o, iar prin amabilitatea celor de la Serpico, aceasta a fost inlocuita de catre dansii dupa orele de program in acea zi.

Tot anul trecut, in data de 1.11.2012 m-am intors cu autoturismul in Bucuresti in PBN, unde la dorinta mea mi-au fost facute setari de baza pe faruri si reglajele acestora, lucrari pe care le am achitat, fiind satul de maniera de abordare a fabricii care de fiecare data te pune sa astepti o informare sau orice altceva. Problema cu farurile s a remediat. Pe perioada iernii aceasta masina a stat in garaj ca sa fie protejata. Acum doua saptamani cand am scos o la plimbare am constatat cu stupoare pete de ulei sub ea.

La 37.824 kilometri cat are acum masina este dinnou in service de doua saptamini la Serpico. Autoturismul este iesit din garantie de aproape patru luni de zile, iar acum fabrica le transmite celor de la Serpico ca accepta post garantie inlocuirea catorva suruburi si a unei garnituri de la cutia de viteze, iar manopera o plateste clientul.

DEALERUL VW AUDI SERPICO CRAIOVA


Apreciez bunavointa celor de la Serpico care mi-au transmis ca suporta dansii manopera, nu am nimic sa le reprosez nici lor nici celor din PBN, dar nu mi a venit sa cred ca asta este solutia fabrici Audi in rezolvarea unei probleme pentru care un autoturism de peste 100000 euro nu a functionat corespunzator pe perioada garantiei mai bine de 10 luni de zile, a stat in reparatie in reprezentantele acreditate de catre dansii mai bine de trei luni de zile, a iesit din garantie cu multiple probleme reclamate de catre client si nerezolvate de catre dansii sub pretext ca nu exista momentan solutie tehnica.

Va aduc la cunostiinta ca doresc sa refuz acest produs, sunt cetatean european si am drepturi precum au si cetatenii Germaniei, de saptamana viitoare o sa apelez la un translator pentru a trimite acest e-mail si catre fabrica Audi si mai mult decat atat o sa-mi instiintez firma de avocatura de intentiile mele.

Citeste mai multe AICI!


Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente