Daniel Filip lucrează în cadrul Groupe Renault România din anul 2004. În acest interval, el a acumulat o vastăexperiență într-o gamă largă de domenii asociate activității comerciale, de la șef de produs până lamanagementul rețelei comerciale Dacia din România și conducerea Direcției Client.
„O parte însemnată a parcursului meu profesional de până acum s-a derulat în domeniul marketingului. Îmidoresc ca în noua mea responsabilitate să contribui la consolidarea traiectoriei de succes a mărcilor Dacia șiRenault pe piața din România”, a declarat Daniel Filip.La rândul său, Ionuț Gheorghe a precizat:
„Dacia a devenit în ultimii ani un actor auto relevant pe plan european. Principala mea provocare va fi aceea de aidentifica noi oportunități de creștere și de dezvoltare pentru marca românească în contextul schimbărilor majorepe care le cunoaște în prezent lumea auto”.Daniel Filip (39 de ani) a absolvit cursurile Universității de Nord din Baia Mare.
A îndeplinit, pe rând, funcțiile despecialist în vânzări, manager de zonă, și brand manager Dacia.
În 2014 a fost numit Manager vânzări RețeaDacia iar la începutul anului 2017 a preluat conducerea Direcției Client din cadrul Renault Commercial Roumanie.De la 1 mai va ocupa funcția de Director de Marketing pentru mărcile Dacia și Renault în România.