Pe langa muncitori sunt vizati si persoane care sunt in functii de conducere pe piete unde aceasta marca nu este performanta.
Conform surselor sunt vizate foarte multe pozitii din Europa de Este care este mult sub ceea ce asteapta Mercedes DE, iar piata auto din Romania nu este nici ea trecuta cu vederea.
Anul trecut Daimler a realizat un profit de peste 7.6 miliarde de euro iar pentru a nu scade sub aceasta limita acestia trebuie sa concedieze pesonal pentru care platesc salarii si taxe de peste 1 miliard de euro.
Americanii de la Jalopnik spun de fapt ca acesta este primul pas aplicat de Mercedes pentru ca nu face fata concurentei de la Tesla Motors in gama premium si a celor de la KIA si Hyundai in segmentele de volum.
Este vorba de lipsa unor masini electrice care sa fie interesante ca autonomie si ca pret si care sa poata sa fie vandute chiar in acest moment.
Ca fapt divers modelul Mercedes-Benz EQC lansat in urma cu 6 luni nici acum nu este fabricat pentru ca Daimler ca si majoritatea constructorilor auto nu au fabrici de acumulatori auto!
Acestia depind in acest moment de cei din Coreea de Sud si China!