În concordanță cu ultimele informații furnizate de ACEA (EuropeanAutomobile Manufacturers Association)*, Kia Motors a vândut 120.846 unități în Europa încel de-al treilea trimestru al anului 2019, ceea ce înseamnă un record pentru brand față deaceeași perioadă a anului trecut.
Volumele de vânzări* Kia în Europa au crescut cu 0.9%față de anul trecut, înregistrându-se 389.151 unități vândute până la sfârșitul luniiseptembrie, în timp ce cota de piață a crescut de asemenea, de la 3.1% la 3.2% în cursulaceleiași perioade.
Emilio Herrera, Chief Operating Officer al Kia Motors Europe, spune: „Abordarea noastră dea lansa cu atenție automobile noi și sisteme de propulsie electrice avansate producerezultate.
În special, noua gamă Ceed se dovedește a fi un succes, mai ales după lansareanoului Kia XCeed și a modelului ProCeed la începutul acestui an.
În același timp, gamanoastră de automobile electrice și hibride, în continuă extindere, contribuie la o creșteresuplimentară a vânzărilor brandului în Europa, deoarece din ce în ce mai mulți șoferi devinconștienți de costurile de întreținere reduse și valoarea ridicată a acestor automobile.”
O creștere de 21% a vânzărilor modelelor hibride și electrice
Gama de modele electrice Kia a înregistrat o creștere a cererii de comenzi pe parcursulprimelor nouă luni ale anului 2019.
Vânzările automobilelor electrice, plug-in hybrid și hibrideau crescut de la 42.676 unități la 51.880 unități (+21.6%), incluzând atât modelul anteriorSoul EV cât și noul e-Soul, dar și modelul Optima Plug-in Hybrid (versiunile sedan șiSportswagon) și gama de modele Niro.
Vânzările modelului Niro au crescut cu 31.7%, atingând 44.949 unități vândute, fiindimpulsionate de lansarea noilor modele îmbunătățite Niro Hybrid și Plug-in Hybrid, dar și deintroducerea noului model 100% electric e-Niro, la începutul anului 2019.
În următoareleluni, Kia plănuiește să lanseze sisteme de propulsie electrice care să se alăture celorexistente, dar și modele viitoare noi în gama sa de automobile.Cele mai vândute modele și crossover-urile.
Al treilea trimestru a înregistrat o creștere a popularității celor mai bine vândute crossovereKia. Vânzările combinate ale modelelor Stonic (51.143 unități), Sportage (93.394), Niro(44.949) și Soul (3.776 unități, incluzând modelul Soul anterior) – dar și noul Kia XCeed,comercializat de la începutul lunii septembrie (2.473 unități) – au crescut cu 3.0%, la 195.735unități.
De asemenea, Kia a înregistrat o creștere a vânzărilor modelului său compact popularPicanto, cel de-al treilea cel mai bine vândut model al brandului după Ceed și Sportage.
După lansarea noilor versiuni GT-Line și X-Line în 2018, vânzările modelului Picanto aucrescut cu 3.5% față de aceeași perioadă a anului trecut, înregistrând 59.278 unitățivândute.