Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Fata in Fata: Seat Ateca 2.0 TDI 150 CP 4DRIVE XCELLENCE vs Mazda Cx-5 Facelift 2.2 SKYACTIV-D 175 4X4 2017

Noua masina este construit in continuare in uzinele din Japonia, deci are o calitate de fabricatie si automat o rata a fiabilitatii mult peste produsele realizate in Europa.


De partea cealalta Seat arunca in lupta modelul Ateca care nu este decat un VW Tiguan de generatie noua care este construit in Spania si care ofera o alta optica in comparatie cu modelele germane.

Noul Ateca este mai ieftin la achizitie in comparatie cu Tiguan si acest lucru este un punct pozitiv cand punem acesta masina fata in fata cu SUV-ul lui Mazda.

Despre acesta din urma nu se pot spune decat lucruri bune si foarte bune, iar recentul facelift ofera o optica noua masinii asemenea fratiorului sau mai mic CX4 care inca nu a venit in Europa.

La interior Seat nu mai este o masina care sa exceleze ca optica in grupul VAG, acum Ateca fiind un model cu o linia clasica Volkswagen, Skoda sau Audi.

De partea cealalta Mazda a ascultat doleantele clientilor si au rezolvat principalele probleme gasite la primul CX5. Singrului detaliu care inca ramane de criticat este display-ul sistemului de navigatie care este de dimensiuni prea mici.

MAZDA ARE CEL MAI BUN MOTOR DIESEL DIN CLASA SA


Sub capota Seat ofera un motor clasic VW, adica un 2.0 TDI de 150 CP so 320 Nm, motorizare revizuita si extrem de placut  la condus.

Japonezii vin si ofera pe acest CX5 un 2.2 diesel TwinTurbo extrem de puternic care nu doar ca da clasa motorizarii VW ci are sanse a rivaliza si cu motorizarile de top BMW si Mercedes Benz la toate capitolele.

Seat are o transmsiie DSG cu dublu ambreiaj exacta si placuta in utilizare, insa Mazda ofera o cutie de viteze automata clasica cu 6 trepte realizata pentru modelele de peste 300 CP si care ofera un rafinament in utilizare superior orcarei transmisii secventiale.

Pe sosea Ateca este mai dinamica, insa trenul de rulare al lui CX5 a fost revizuit si ofera un bun compromis intre confort si dinamism.

Motrizarea mult mai puternica a lui CX5 ( 420 Nm) si cutie de viteze clasica asemenea unei masini premium de top sunt ingredientele care permite japonezilor sa invinga in acest comparativ modelul spaniolior de la Seat.

AUTOLATEST: DE CE ALEGEM MAZDA CX-5 FACLIFT

Made in Japan

Motor diesel TwinTurbo si 420 Nm

Cutie de viteze clasica automata

Valoare mare de revanzare

Calitate de fabricatei si calitate perceputa

CX5 2017 se vinde in aceeasi forma si in Asia si in Europa si SUA

Optional cele mai bune motoare pe benzina din clasa sa

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente