Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Primul test in RO cu noul Porsche Cayenne S 2014 – Motor pe benzina V6 TwinTurbo de 420 CP

Acesta masina este extrem de indragita in Romania pentru simplu fapt ca ofera pe langa imaginea premium Porsche si reale abilitati in mediul off road.

Drumurile relativ proaste din Romania au permis inca din momentul lansarii primei generatii ca masina celor de la Porsche sa prinda publicului de aici.

In ciuda faptului ca prima generatie de Cayenne a suferit la capitolul calitate de fabricatie, modelul s-a impus in fata lui BMW X5 si Mercedes ML printr-o imagine de marca superioara si a unei game de motorizari de top.

Acum in 2014 a venit timpul sa vedem cum arata ultima generatie de modele full size Cayenne a celor de la Porsche, masina care a pacurs in acest test drive peste 400 de km in Romania.

CAROSERIE

Aici trebuie sa spunem ca design-ul masinii nu este schimbat in comparatie cu cel al predecesorului, insa marile schimbari se regasesc la interior.

Plansa de bord este noua si primeste elemente optice intalnite la mai micutul Macan 2014. Consola centrala primeste noul sistem multimedia Porsche, iar sumedenia de comutatoare sunt pozitionate in zona schimbatorului de viteze asemenea fratiorul sau Panamera.

Cea mai importanta schimbare se regaseste in schimb pentru pasagerii din spate care au acum un spatiu superior atat la nivelul capului cat si la nivelul genunchilor. Porsche spune ca noul Cayenne revolutioneaza segmentul SUV premium cu cel mai bine gandit interior, iar noi cei de la Autolatest nu avem cum sa-i contrazicem.

Toti pasagerii au o pozitie in scaune mult mai comfortabila decat ceea ce ofera concurenta de la BMW si Mercedes.

TREN DE RULARE REVOLUTIONAR

Noul Cayenne este echipat inca din fabrica cu cea mai dinamica suspensie din segment, insa pentru un rafinament de top trebuie comandata suspensia hidropneumatica PASM care este setata acum pentru un comfort sporit cand se conduce pe drumurile cu denivelari, insa si extrem de exact pe drumurile virajate.

Pentru un plus de exactitate noul Cayenne poate sa primeasca sistemul PDCC care intareste trenul de rulare in viraje asemenea fratiorului sau mai mic 911.

O MOTORIZARE NOUA PE BENZINA DEMNA DE NOTA 10


Cea mai importanta schimbare se regaseste in schimb sub capota unde Porsche ofera pentru prima data noul motor V6 de 3.6 litri.

Acesta are injectie directa de benzina si doua turbosuflante care permit motorului sa atinga o putere maxima de 420 CP la o turatie de 6.000 rpm.

Momentul motor dezvoltat de acest nou propulsor este de 550 Nm si este disponibil incepand cu o turatie de 1.350 rpm.

Conform celor de la Porsche motorul consuma in medie doar 9.8 litri insa masina din acest test drive cu doar 40 km la bord a reusit o medie doar de 12.5 litri.

Chiar si asa, consumul noului motor este doar cu 2 litri mai mare decat cel al noului diesel TDI de trei litri, detaliu care ne permite sa recomandam in orice moment motorizarea pe benzina.

Cine vrea mai mult poate oricand sa treca pe un V8 de 4.8 litri si 520 CP.

PRO

Imagine de marca

Motorizare noua puternica si relativ economica

Cutie de viteze ZF8 rafinata

Tren de rulare imbunatatit

Motorizare Cayenne S Euro 6

Valoare mare de revanzare

Cayenne Turbo superior lui BMW X6 M sau Mercedes ML AMG

 

CONTRA

Transmisie mai putin dinamica decat cea a lui Macan

Pret mare de achizitie

Lipsa cutie Porsche PDK

Motor diesel TDI care nu este conform cu imaginea Porsche 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente