Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Schimbari pronuntate! Test Drive in premiera cu noul BMW X1 2.0 diesel Pachet M 2017

Este vorba de noua generatie BMW X1 care este in prezent una dintre cele mai atipice masini BMW din intreaga gama a bavarezilor.

Spunem aceasta pentru ca prima generatie de BMW X1 testata de Autolatest in anul 2010 a fost de fapt un crossover bazat tehnic in proportie de 100% pe un cunoscut model de clasa medie BMW Seria 3 E90.


Fanii BMW au apreciat pe atunci primul X1 pentru ca venea pe piata exact intr-un moment optim pentru dezvoltarea segmentului crossover premium din Europa.

Platforma tehnica a lui E90 avea sa dea noului pe atunci X1 un comportament rutier extrem de eficient chiar si cand se abordau viraje cu viteze mult peste media legala.

CUM SE COMPORTA NOUL X1 2017 FATA DE VECHIUL X1 BAZAT PE E90?

In primul rand aici trebuie spus ca noul X1 nu mai este o masina care se bazeaza tehnic pe un F30 de generatie noua, ci un X1 bazat tehnic pe singurul BMW din gama cu transmisie standard pe puntea fata. Este vorba de noua Seria 2 Activ Tourer.

Tehnic noul X1 este echipat standard cu aceeasi transmisie, adica masina are tractiune pe puntea fata, solutie complet diferita fata de cea a vechiului X1 sDrive care avea standard o tractiune pe puntea spate.

In viata de zi cu zi aceasta solutie tehnica implica din pacate o reducere a feeling-ului tipic al unei masini de clasa compacta sau medie, montarea motorului transversal in dreptul puntii fata deranjand echilibrarea maselor masinii, adica noul X1 nu are un comportament rutier la fel de dinamic precum predecesorul sau.

CAROSERIE GANDITA PENTRU SPATIU SI EFICIENTA

Noua masina a celor de la BMW se bazeaza asa cum spunea pe un 2 Activ Tourer, adica pe o masina gandita sa fie comercializata 80% doar cu tractiune pe puntea fata.

Modelul de fata DIN FERICIRE este un X1 cu transmisia integrala xDrive si un Pachet Motorsport care ne face sa uitam configuratia motorizarii de sub capota.


Pentru ca are un motor transversal BMW ofera acum in premiera noua cutie de viteze automata cu 8 trepte semnata de japonzii de la Aisin, cutie extrem de fiabila in comparatie cu una ZF8.

MOTORIZARE DIESLE DE 150 CP CORECTA INSA FARA DINAMISM!

Comportamentul rutier al masinii de fata este unul exemplar si datorita Pachetului M care aduce pe langa trenul de rulare setat mult mai dinamic si un sistem de franare supradimensionat pentru performantele motorizarii diesel de 150 CP.

Acesta se comporta foarte bine pentru puterea dezvoltata, insa fanii trebuie sa-si cumpere cel putin versiunea de 190 CP sau chiar mai mult pentru a permite unui BMW X1 sa fie o masina mult mai performanta decat suratele din clasa SUV compact.

Consumul real al lui X1 in versiunea diesel de 150 CP a fost de 8.8 litri intr-un Bucuresti extrem de aglomerati si undeva in zona de 5.8 litri in mediul extraurban. Acest cifre s-au obtinut cu un stil de condus calm.

PRO

Imagine de marca

Calitate de fabricatie

Motorizari diesel rafinata si economica

Spatiu interior peste media segmentului 

Valoare mare de revanzare

Pachet M care aduce un plus la capitolul dinamism

 

CONTRA

Acces greu in fata datorita montantului B masiv

Motorizare corecat insa aici recomandam minim versiunea de 190 CP

Cutie Aisin cu 8 trepte eficienta insa usor mai putin rafinata decat una ZF8


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente