Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test de Fiabilitate cu noul Scenic X-Mod 2015-Renault este mai fiabil decat VW Touran si Mercedes Clasa B

Numele sau este Scenic X-Mod si reprezinta in acest moment primul MPV compact care are sanse reale de a concura fara probleme si modelele concurente considerate crossover, adica este un MPV cu o garda la sol marita si care benefeciaza de un nou tren de rulare setat pentru drumurile mai putin calitativ.

CE ESTE un SCENIC X-MOD?

La aceasta intrebare se raspunde simplu si elegant, respectiv Renault a dorit sa dea nastere unei noi game de masini care poarta numele de X-MOD.

Acestea sunt de fapt aceeleasi masini cunoscute pe piata, insa care au fost modifcate pentru a face fata cu brio si in afara soselei.

Orice model X-MOD are standard un diferential fata blocabil in trei moduri si un nou tren de rulare setat pentru un comfort sporit pe drmurile forestiere clasice Romaniei.

Masina de fata este in mare parte la fel precum un Scenic de mare serie, insa dupa ce parcurgi peste 1.000 km cu un X-MOD realizezi ca Renault a modificat amplu suspensia masinii pentru a da un confort cat mai mare cu putinta soferului si pasagerilor sai.

CEL MAI BUN MOTOR DIESEL DIN EUROPA!

Spunem aceasta si in 2014 chiar daca pe piata au aparut motorizari noi din segmentul de 1.6 litri.

Renault continua sa troneze pe prima pozitie cu acest 1.6dCI pentru simplu fapt ca motorizare aceasta este de departe cea mai buna, si spunem cea mai buna pentru ca indeplineste toate cerintele unui utilizator de masini diesel.

Prima componenta este cea a puterii maxime, unde cei 130 CP sunt realmente mai mult decat suficienti pentru un mers sportiv indiferent de plaja de turatie. Poti merge economic cu 100 km/h la mai putin de 2.000 rpm, insa si sportiv cu 180 km/h in treapta a 4-a a cutiei de viteze.

Evident masina nu este una comercializata drept sportiva, insa puterea motorului dCI de 320 Nm este la aceelasi nivel cu ceea ce ofera VW cu al sau 2.0 TDI sau Peugeot cu al sau 2.0 HDI.

Mai mult decat atat turatia maxima de 5.000 rpm a noului motor anunta pe langa o forta clasica sub 2.000 rpm si reprize de top in regim de autostrada.

FIABILITATE RENAULT SCENIC X-MOD

Modelul de fata si-a facut aparitia pe piata din Europa in anul 2013 moment cand atat in Germania cat si in Franta modelul a fost apreciat de clientela Renault.

Pentru ca detine sub capota motorizarea 1.6 dCI de 130 CP putem spune ca masina arata o fiabilitate peste media segmentului, vechea mentalitate ca masinile Renault sunt mai slabe calitativ fiind realmente depasita.

De fapt masina de fata are peste 40.000 de km efectuati intr-un regim draconic de test drive, importatorul efectuand doar reviziile obligatorii pentru aceasta masina.


Noi stim ca 40.000 de km efectuati cu peste 300 de soferi si intr-un timp relativ scurt reprezinta cel mai bun test de fiabilitate. Mai mult decat atat acesti km au fost realizat exclusiv pe soselele din Romania care nu de foarte putine ori pun probleme masinilor moderne.

TESTELE DEKRA NE ARATA FIABILITATEA REALA A MASINILOR

Renault Scenic este mai bun decat Mercedes Clasa B sau VW Touran

Sa spui ca un Renault este mai fiabil decat un Mercedes sau un VW este un statement greu de facut, insa din fericire exista organismul Dekra care testeaza toate masinile din Europa.

Pentru a intelege cat de fiabil este un model Renault Scenic trebuie sa vedem tabelul de mai jos care arata clar ca masina francezilor are un punctaj maxim de XX in timp ce Mercedes Clasa B primeste doar o stea. Cu mult in spatele celor de la Renault se afla modele precum VW Touran si Citroen C4 Picasso care nu primesc decat un punctaj mediu.

Conform celor de la Dekra singurele probleme intalnite la modelele Scenic sunt o uzura prematura a sistemului de franare si arderea becurilor.

 

CUMPARA ACEST MODEL CU UN DISCOUNT AUTOLATEST DOAR PRIN TRIMITEREA UNUI EMAIL PE ADRESA: autolatest@gmail.com.

CONSULTANTA AUTOLATEST ESTE GRATUITA IN ALEGEREA ORCARUI MODEL OPEL, KIA, FORD, DACIA, RENAULT, ISUZU SAU SUZUKI.

 

 

 

PRO

Primul MPV crossover de pe piata

Diferential blocabil inteligent

Suspensie mai buna decat la un Scenic de serie

Cel mai bun interior din segment

Cea mai buna calitate din segment

Cel mai bun motor din clasa de 1.6 litri

Bandouri laterale foarte bune in oras importriva zgarieturilor

 

CONTRA

Pret relativ mare de achizitie

Valoare mica de revanzare

Piata auto din Romania inca necizelata cand vorbim de masini MPV

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente