Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu Ford Mustang FastBack 2.3 EcoBoost 317 CP si cutie automata 2018

Numele sau este Ford Mustang, model incon pentru Ford, care vine in prezent si in Europa, dupa multe generatii de succes in SUA.

DESIGN

Inca din primele momente observam faptul ca Mustang-ul lui Ford este un coupe de mari dimensiuni, o masina care poate sa parcurga sute de km cu patru pasageri, fara prea mari probleme.

Latimea considerabila a lui Mustang este un avantaj pe soselele largi din SUA, insa cand ajungem intr-un oras extrem de aglomerat precum Bucurestiul, observam faptul ca in nici un caz un Mustang poate sa fie numita o masina facil de manevrat pe soselele extrem de inguste de aici.

Trecand peste acest mic inconvenient ( Ford nu a realizat acest Mustang cu gandul infrastructurii penibile a Romaniei), avem de fapt un coupe din serie GT, adica un Grand Tourer care este extrem de confortabil pe autostrazi la viteze considerabile.

TEHNICA

Sub capota de mari dimensiuni a masinii din acest test drive, nu se acunde un V8 de cinci litri, ci un micut 2.3 EcoBoost cu doar 4 cilindri, care ofera o putere maxima de 317 CP.

Acest propulsor face fata cu brio masinii lui Ford chiar si cand este condusa la limita, pentru ca motorizarea EcoBoost iubeste turatiile inalte si are un rafinament greu de atins de un motor precum 2.0 EcoBoost gasit pe Mondeo.

Puterea maxima de 317 CP este acompaniata de un moment motor generos de 434 Nm, care este disponibil incepand cu 4.000 rpm, insa daca ne uitam la configuratia transmisiei automate AT6, observam ca plaja de cuplu este mult mai buna pentru aceasta cutie, decat pentru cea manuala.

De fapt, Autolatest nu recomanda achizita unui Mustang cu transmisie manuala, pentru ca aceasta cutie are probleme cu timoneria ( nu se ridica la nivelul unui Getrag BMW) si condusul masinii devine greoi, intr-un oras aglomerat.

DINAMICA


Pur si simplu am vorbit pana acum de faptul ca Mustang este un GT veritabil, adica iubeste parcurgerea unor distante mari intr-un confort foarte bun. Daca am putea compara aceasta masina cu un 4 de la BMW observam faptul ca masina germanilor are o directie mult mai rafinata asemenea sistemului de franare.

CONSUM

In urma a cateva sute de km in zona Bucuresti, am avut un consum mediu de 20 mpg sau 14 litri pentru fiecare 100 de km, adica cu cativa litri mai mult decat mult laudatul 1.0 EcoBoost de 100 CP al lui Focus.

Momentul motor generos si setarile foarte bune ale transmisiei automate clasice cu convertizor, sunt principalele motive pentru care acest Mustang reueseste sa consume bine intr-un circuit oras-extraurban tipic romanesc.

DE UNDE COMPAR ACEST MUSTANG?


Ei bine acum nu mai trebuie sa mergi la reprezentante pentru a astepta cateva luni bune masina ta Ford Mustang, pentru ca exista serviciile celor de la AutoConcept.

De fapt, acest Mustang, din acest test drive, costa chiar mai putin decat un Focus de generatie noua cu motor de 150 CP si cutie manaula!

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente