Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noua generatie Renault Captur Blue 1.5 Blue dCI 115 CP EDC7 2020

In urma cu multi ani cand testam gama Renault Captur I spuneam ca aceasta masian nu este un SUV ci doar un crossover, iar fanii masinilor cu tractiune integrala aveau sa critice modelul francezilor.


Realitatea a fast din fericirea alta pentru ca Renault este unul dintre putinii constructori din Europa care sunt capabili a inova, sunt capabili a da nastere unor segmente noi precum Espace in anii 80 sau Scenic in anii 90.

Captur I a fost un soc pentru concurenta sa din Germania care au fost prinsi complet nepregatiti, iar vanzarile aveau sa dea dreptate celor de la Renault.

CUM SE PREZINTA NOUL CAPTUR II?

Masina de fata este una intr-o versiune de top Initiale Paris, respectiv un Captur II de top.

Noua masina are din start o calitate de fabricatie mult mai buna, iar convietuirea cu ea devine una mult mai fericita decat pana acum.

Pe langa calitatea materialelor mai bune avem un Captur II cu o ergonomie mult mai bine gandita pentru cei patru pasageri. Plansa de bord a lui Clio 2019 are tableta R Link II verticala care este fara doar si poate una dintre cele mai bune din segmentul din care face parte.

CE AVEM SUB CAPOTA LUI CAPTURI 2?

Fanii Renault apreciaza motorizarea diesel 1.5 dCI, iar masina de fata Renault Captur Blue dCi 115 EDC 2020 are o versiune de top cu AdBlue si una dintre cele mai bune transmisii secventiale.

Este vorba de cutia EDC construita de catre germanii de la Getrag, cutie care are acum 7 trepte asemenea celei care echipeaza versiunea pe benzina 1.3 TCe de 155 CP.

Renault a schimbat partea de soft a transmisiei pentru a schimbari ale rapoartelor mult mai elegant decat la vechea transmisie EDC6.

PRETUL UNUI CAPTUR II DE TOP


Francezii au oferit in acest test un Captur premium, respectiv gama Initiale Paris, masina care are un pret de peste 30.000 euro cu toate taxele incluse.

Pentru acest pret clientul primeste toate dotarile posibile, singura dotare optionala fiind culoarea masinii.

Motorizarea dCI cu AdBlue nu este la fel de rafinata precum noul motor 1.7 BluedCI, insa clasicul 1.5 ramane fara doar si poate cel mai economic motor diesel din Europa.


Asta chiar si cu sistemul catalitic AdBlue care in cele mai multe cazuri duce la o crestere a consumului in mod real.

Renault continua sa fie un constructor care inoveaza si care continua sa dea batai de cap celor de la VW sau Opel!

Ei bine noul Captur II este o masina mult mai buna decat Captur I, deci are mari sanse sa fie un best seller in Romania asemenea predecesorului.


s


Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente