Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test Drive cu noul Hyundai Elantra facelift 2019! Motorizare 1.6 MPI 128 CP AT6 Exclusive

Spunem aceasta, pentru ca masina de fata este una cu o istorie bogata pentru cei de la Hyundai, care ofera in premiera o motorizare pe benzina, clasica, cu injectie multipunct. 

ELANTRA VS OCTAVIA VS JETTA


Modelul Elantra de la Hyundai are o bogata istorie pe piata din Europa, pentru ca acesta se comercializa cu oarecum succes si in anul 1991, sub numele de Lantra. Pe atunci, masina concura un Renault 21 sau Ford Sierra, cu o motorizare pe benzina, de Mitsubishi.

Primul Elantra vandut in Europa cu acest nume avea sa fie generatia XD din 2001, care avea si motorizari mai puternice, insa si motorizari diesel.


De partea cealalta a baricadei, vedem o Skoda Octavia bazata pe VW Golf 4 si un VW Vento bazat pe un mai vechi Golf III, masini de clasa compacta in trei volume, specifice anumitor piete.

Acum, in anul 2019 Elantra serie sasiu AD, primeste un binemeritat facelift exterior, care aduce multe elemente optice intalnite la modelele Tucson sau new SantaFe.

Skoda Octavia continua sa fie construita pe baza tehnica a lui Golf, iar Jetta este un produs Made in Mexic, cu o calitate de fabricatie chiar mai slaba decat cea a lui Skoda.

DESIGN SCHIMBAT INAINTE DE SONATA 2020


Elantra 2019 primeste un facelift meritat, pentru ca viata modelului sa fie prelungita pentru inca doi ani, moment in care Hyundai aduce in Europa modelul mai mare, Sonata, recent lansat in SUA.

Pana atunci, primim o Elantra care este fabricata in Coreea, adica o masina cu o calitate de fabricatie si o calitate a asamblarii mult peste ceea ce ofera producatorii din Europa.

 

La interior, masina are noi materiale mult mai bune, iar sistemul multimedia este de ultima generatie pentru ca are Apple CarPlay si Android Auto, pentru a nu mai achizitionat sisteme de navigatie foarte scumpe si inutile.

Acum te poti conecta cu telefonul pentru a avea GRATUIT Waze sau Google Maps, direct pe display-ul masinii.

MOTORIZARE MPI EXTREM DE FIABILA


Sub capota masinii se ascunde un motor de generatie mai veche, Gamma MPI, care NU ARE INJECTIE DIRECTA si ofera conform celor de la Hyundai, o fiabilitate superioara in fata oricarui motor de cilindree mica turbo european.

De fapt, motorul MPI cu injectie multipunct, nu are nici un fel de supraalimentare si ofera un comportament clasic pe sosea, adica daca vrei performante trebuie sa urci turatia in zona de 6.000 rpm.

Un alt plus al lui Elantra este si cuplarea motorului MPI de 128 CP la o cutie automata clasica AT6, care a mai fost testata de noi pe modelul KIA Stonic 1.4 MPI.


Aceasta transmisie AT6 este mult mai rafinata in utilizare decat una 7DCT si ofera o perioada de utilizare extrem de mare, pentru ca NU ARE DUBLU AMBREIAJ, ci un convertizor clasic de cuplu.

In oras, transmisia schimba rapoartele extrem de elegant, iar consumul mediu afisat intr-un Bucuresti ploios, a fost de 9 litri pentru fiecare 100 de km parcursi. Cu rezervorul plin, se poate merge fara probleme chiar si o distanta mai mare de 600 km.

PRO

Imagine de marca

Garantie 5 ani fara limita de km

Cutie AT6 extrem de rafinata in utilizare

Motor 1.6 MPI clasic si extrem de fiabil in timp

Pret bun de achizitie

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Lipsa motorizarii 2.0 MPI de 150 CP

Tren de rulare mai mult confortabil decat dinamic

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente