Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Test in premiera cu noul Mercedes Clasa C-220 Bluetec W205 170 CP 7G-Tronic 2014

Acesta se numeste conform celor de la Mercedes W205 si vine sa inlocuiasca o generatie precedenta W204 lansat in anul 2007 care a avut un succes imens pe toate pietele auto din lume.


Noi testam modelul mai vechi cu motorizarea C200 CGI in urma cu 4 ani si putem spune ca masina aceea avea un comportament rutier mult mai rafinat decat orice model BMW Seria 3 sau Audi A4.

Acum in 2014 noua generatie C vine sa se adreseze unei clientele care a mai condus Clasa C, insa si unei clientele care vine din segment imediat superior Clasa E.

NOUL C vs CONCURENTA


Aici trebuie sa amintim doar simplu fapt ca modelul celor de la Audi, A4 se gaseste la sfarsitul carierei si nu mai are nici o sansa in fata lui Mercedes.

Singurul care poate sa constituie o problema pentru acest C este modelul F30 Seria 3 de la BMW, o masina dinamica care are multe elemente ale comportamentului rutier duse spre clientela celor de la Mercedes.

Da modelul F30 este mai comfortabil decat vechiul E90, iar din aceasta ecuatie nu pierde decat Mercedes.

Pentru a remedia aceasta noua problema din segmentul mediul premium Mercedes a dezvoltat noul C asemenea noului S, adica o masina eleganta, rafinata in comportament si cu o gama de motorizari de top.


Acum este chiar foarte greu si pentru clientii de Clasa E sa aleaga aceasta masina pentru ca noul C arata si se misca asemenea unui baby S, adica este mult mai comfortabila si de ce nu cu un prestigiu superior.

 

C220 BLUETEC 7Gtronic Plus

In urma celor peste 600 de km realizati cu acest noul C putem spune ca singura problema se gaseste sub capota, respectiv vechiul motor diesel de 2.1 litri CDI care dezvolta 170 CP. Acesta este un clasic in acest segment si nu mai ofera performantele scontate in comparatie cu un BMW 320d de 190 CP.

Singura componenta tehnica care aduce note maxime este cutia de viteze 7G-Tronic Plus care se produce de 10 ani, insa care ofera in continuare cel mai rafinat raspuns de pe piata. Aceasta are cateva momente de “leneveala” insa nu trebuie sa blaman decat motorizare diesel prea slaba.

Recomandarea Autolatest este achizitia unui C250 Bluetec care are un sistem de supraalimentare dublu, sau o versiune pe benzina mult mai rafinata si performanta.

CONSUM REAL MERCEDES C220 BLUETEC 2014

La acest capitol totul este asa cum ne-am asteptat respectiv un consum mediu urban de 7.5 litri pentru fiecare 100 de km.

Daca iesim in afara orasului consumul scade vertiginos pana undeva in jurul valorii de 5 litri, performanta de top chiar si in fata concurentei BMW sau Audi.

Singura problema a noului C din acest test este de fapt rezervorul de combustibil extrem de mic ( doar 41 litri), detaliu care nu permite soferului sa atinga o autonomie reala mai mare de 600-700 km cu un singur plin.

De fapt rezervorul este atat de mic incat in mediul urban trebuie sa ne asteptam la o autonomie doar de 450 km, valoare mica in comparatie cu ceea ce ofera BMW sau Audi ambele echipate cu rezervoare cu capacitati de peste 64 litri pe motorizarile diesel.

CONCLUZIILE AUTOLATEST


Noul C este atat de revolutionar in comparatie cu ceea ce ofera concurenta incat ne este foarte greu sa comparam aceasta masina cu un BMW Seria 3 sau un Audi A4.

Pur si simplu Mercedes a ridicat atat de mult stacheta la capitolul lux si comfort incat noul C sta intr-o clasa a sa. Aceasta este o concluzie importanta daca ne gandim ca ceilalti au incercat tot timpul sa construiasca masini cat mai apropiate de Mercedes.

Nota finala pentru acest C220 Bluetc Elegance este de 9.5, si nu primeste mai mult pentru ca motorizarea de fata nu este o alegere reusita iar rezervorul este mult prea mic pentru cei care merg pe distante mari.

PRO

Cea mai eleganta masina din segment

Calitate de fabircatie de top

Cel mai luxos interior din segment

Cel mai comfortabil interior din segment

Cea mai comfortabila suspensie din clasa premium medie

Cutie automata extrem de rafinata

 

CONTRA

Motorul diesel 2.1 CDI putin recomandat

Reprize mediocre cu versiunea de putere CDI 170 CP

Rezervor de combustibil prea mic

Autonomie prea mica in modul extraurban

Pret de achizitie mare

 

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente