rss

2.0 TDI Volkswagen-Cronica unei motorizari diesel cu mari probleme tehnice

VW a reusit sa devina cel mai mare producator de automobile din lume insa probleme tehnice ale masinilor VW sunt trecute cu vederea.

2.0 TDI Volkswagen-Cronica unei motorizari diesel cu mari probleme tehnice

Inca din aceste prime randuri trebuie spus faptul ca inca nu exista o motorizare pe benzina sau diesel PERFECTA, insa problemele tehnice ale masinilor VW depasesc cu mult imaginea indestructibila a marcii in Europa.




Inca de acum cativa ani presa germana atragea atentia la motorul pe benzina 1.4 TSI care avea o distribuitie pe lant care pur si simplu se dizovla in mers. Mii de plangeri au fost trecute cu vederea de VW pentru simplu fapt ca masina nu are decat 2 ani garantie! ( in prezent Arctic face frigidere cu o garantie mai mare).



Despre diesel nimic pentru ca fanii VW din Romania iubesc acest motor mai ales daca este produs de faimoasa firma VW. Ei bine acum punem pe hartie care sunt principalele probleme ale motorului 2.0 TDI, motor care se gaseste pe toata gama VW, Audi, Skoda si Seat.


2.0 TDI GENERATIA I produsa 2008-2012


2.0 TDI GENERATIA II produsa 2012-2015



2.0 TDI 110/140/170 CP


-Probleme culbutori ( motorul nu suna rotund la relanti si pana in 2.000 rpm


-DPF cu probleme datoria unei presiuni diferite in catalizator2008 ou couvercle de filtre à huile jusqu’en février 2009.


-Pompa de apa care cedeaza


-Pompa de inalta presiune care cedeaza de unde si masina ramane imobilizata


-Radiator de ulei care cedeaza datorita aparitie uleiului in sistemul de racire


-Probleme cu sistemul de supraalimentare pe toate versiunile de putere


-EGR infundat datorita unei clapete prost concepute


-Volanta cu masa dubla care cedeaza moment cand este afectat si sistemul de ambreiaj clasic insa si cutia DSG6


Aceeleasi probleme au fost inregistrate si pe versiunea 2.0 TDI Generatia II, in plus acum figurand si probleme cu sistemul de injectie Common Rail semnat de Bosch.



Ultima versiune a motorului VW se numeste 2.0 TDI 150 CP MQB I


Si de aceasta data motorul in ciuda faptului ca se afla pe piata de putin timp a demonstrat ca are probleme cu sistemul de admisie si sistemul de racire cu antigel.



Sursa: AICI!







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
probleme 2.0 tdi pompa duze, probleme 2.0 tdi commonr rail, probleme 2.0 TDI 150 CP MQB, probleme 2.0 tdi EA288, probleme diesel vw turbina, probleme 2.0 tdi volanta masa dubla, probleme injectie common rail 2.0 tdi, probleme egr 2.0 tdi, 1.9 tdi alh vs 2.0 di, probleme sistem intercooler 2.0 tdi, probleme racire 2.0 tdi, probleme 2.0 tdi EA288 241 cp