Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

A murit parintele Daciei Logan X90, inginerul Gérard Detourbet-Datorita lui inca exista aceasta marca auto

Acesta a fost desemnat in 2002 de catre sefii Renault sau dea nastere unei masini care sa puna numele Dacia pe harta industriei auto. 

Germanii de la VW sau Opel au ras de asemenea si francezii de la PSA sau italienii de la Fiat care stiau in ce stare se afla uzinele Dacia de la Mioveni.

Gérard Detourbet a restructurat complet intreaga uzina prin utilizarea pentru proiectul X90 ( Logan I) de componente auto fabricate de catre Renault care sa fie ieftine insa si extrem de rezistene in timp.

Acesta a luat instalatia de aer conditionat de la Renault America de Sud unde masinile Renault aveau un sistem supradimensionat pentru a face fata umiditatii.

Motoarele au fost cele pe benzina clasica MPI care au dovedit in timp ca pot merge 1 milion de km fara prea mari probleme!

Pe langa Gérard Detourbet si Constantin Stroe a reprezentat o voce importanta in renasterea marcii Dacia, insa creierul marcii si nu in ultimul rand a lui Logan a fost Gérard Detourbet.


Masina a intrat in fabricatie in anul 2004 iar in anul 2009 uzinele Dacia au atins 1 milion de masini construite, record care si in ziua de azi lasa cu gura cascata maretii germani sau italieni specialisti in automobile!

Acum Dacia a devenit un adevarat “monstru” pe toate pietele pentru ca produce peste jumatate de milion de masini anual, masini care “fura” in continuare din cota de piata a celor de la VW, Skoda, Seat, Fiat sau Opel!


Autolatest deplange trecere in lumea celor drepti a celui mai important francez care a venit in Romania si a schimbat o ramaura a industriei de la zero!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente