rss

Acestea sunt cele mai importante probleme ale unei masini second hand! Costuri mari de reparatie

Anul trecut peste 500.000 de romani si-au cumparat masini SH din Europa de Vest.

Acestea sunt cele mai importante probleme ale unei masini second hand! Costuri mari de reparatie

Toate aceste masini au fost indentificate de catre RAR si au tecut cu brio toate testele de siguranta.


Marea problema se regaseste insa la masinile SH deja inmatriculate in Romania care "trec" inspectia RAR pe plan local fara prea mari probleme.


Exact din aceasta cauza suntem in masura a prezenta celor care doresc sa-si cumpere o masina SH care deja are numere de Romania!



1. Frane


Sistem de franare complet distrus ( discuri frana fata 250 lei bucata care necesita si un set de placute 150 de lei plus manopera de 200 de lei)


2. Esapament




O masina SH care are catalizator si peste 200.000 de km va avea probleme cu acesta. Un catalizator nou costa in medie 300-1000 euro si este necesar pentru a trece de testele de noxe RAR.


Tot la acest capitol putem spune ca o evacuare completa pentru un Golf IV costa in medie 1000 de lei fara manopera aferenta.


3. Parbriz




Nu exista o masina SH care sa nu aibe probleme cu gramurile. Un prabriz daca nu este spart este cu siguranta sablat de praf, adica soferul are o vizibilitate mult scazuta in perioadele cu soare. Un parbriz costa in medie 500 de lei cu montaj inclus.


4.Caroserie si lonjeroane ruginite




Acesta este unul dintre cele mai costisitoare capitole ale unei masini SH, o schimbare a celor doua lonjeroane costa peste 1.000 de lei, iar daca vorbim de praguri spate si aripi ruginite costurile de reparatii reprezinta in medie 350 de lei pentru un element.


5. Bucsi, pivoti si amortizoare


Trenul de rulare al masinilor SH este garantat ca avand probleme in special pentru masinile din Romania care circula pe sosele de proasta calitate. Reparatia trenului de rulare complet poate ajunge si la 2.000 de lei cu montaj inclus.


6. Cutie de viteze automata




Ultimul si poate cel mai important detaliu al unei masini SH este cutia automata care daca se strica costa in medie 2.000 de euro. Aici vorbim de o reparatie nu de o cutie noua.


7. Cutie de viteze manuala


Fanii transmisie manuale nu trebuie sa fie fericiti pentru ca daca o asemenea cutie are probleme atunci reparatia costa destul de mult, insa aici nu trebuie uitat si faptul ca avem si un sistem ambreiaj care are un pret in medie de peste 1.500 de lei fara montaj pe un model de generatie noua.



8. Distributie


Multi clienti cumpara o masina SH fara sa tina cont de distributia motorului, aici costurile de inlocuire a kit-ului complet ( curea, role si pompa de apa plus manopera) fiind de cateva sute de euro. Chiar si masinile cu distributie pe lant necesita o inlocuire a sa cand motorul depaseste 250.000 de km in functie de uzura.



9. Anvelope


Achizitia unei masini SH implica si cumpararea unui set nou de anvelope care are un pret estimativ de 300 euro pentru o masina de oras si peste 1.000 de euro daca vorbim de un SUV pretentios. Si aici punem in calcul doar anvelopele de vara!






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
probleme masini sh, costuri mententanta masini second hand, reparatii masini second hand, pret kit distributie plus manopera, pret evacuare completa, pret anvelope, pret reparatie cutie automata, schimbare kit ambreiaj volanta masa dubla, reparatii lonjeroane, tinichigerie aripi, pret element vopsit caroserie