rss

Acestea sunt masinile TAXI din Germania! Ele vin in Romania si sunt revopsite si cu km masluiti

Nu de putine ori foarte multi romani au ales sa-si cumpere o masina de culoare bej Made in Germany.

Acestea sunt masinile TAXI din Germania! Ele vin in Romania si sunt revopsite si cu km masluiti

Realitatea crunta este ca aceste masini sunt masini de taxi in Germania, adica masina cu peste 1 milion de km cu doua motore diesel.




In Romania masinile respective sunt importate de anumiti samsari pentru a trece prin service unde cei 800.000 de km cu al doilea motor sunt redus in medie pana la 180.000 de km sau maxim 200.000 de km.


O alta modificare este revopsirea totala a masinii din cremul tipic taxiurilor germane intr-un alb perlat foarte frumos sau chiar si negru briliant.



Cine cumpara masina alba sau neagra, cumpara de fapt un fier bun de dus la REMAT pentru ca aceste masini ies fortat din parcul de taxi din Germania datorita problemelor tehnice si a deformarii caroseriei. Unele sunt revopsite de atat de multe ori incat primul strat de rugina greu poate sa fie descoperit.


MARILE PROBLEME ALE EX TAXIURILOR GERMANE




Aceste masini au transmisii automate in 99% din cazuri, transmisii cu aproape 1 milon de km care inca functioneaza in ciuda varstei. O repartie pentru o cutie 5G Tronic de la Mercedes costa in medie 2.500 euro, adica cam cat plateste samsarul pe masina in Germania.



Motorizarile sunt de cele mai multe ori diesel, adica clasicele 2.2 CDI de 122 CP sau 150 CP, motoare care sufera la capitolul injectie si racire pentru pistoane. Pe scurt trebuie sa te astepti la cel putin 2.000 euro in reparatii pentru motorul faimos Mercedes care trecut pe motorina romaneasca nu prea mai merge cum trebuie.




Alte probleme sunt la trenul de rulare care in ciuda modificarilor din fabrica pentru a rezista mai mult decat o masina normala au uzuri morale, adica fierul bratelor si intreaga suspensie poate sa fie stramba daca nu chiar corodata. Reparatia ajunge din nou la peste 2.000 euro cu piese noi.



Pe scurt cine vrea un taxi de Germania trebuie sa-si puna in banca minim 4.000 euro pentru a merge fara probleme cu aceasta masina, chiar daca ea nu mai are cum sa corespunda normelor de siguranta cand vine vorba de structura caroseriei si suspensie.



Fanii Mercedes nu trebuie sa uite ca Mercedes nu mai face masini precum W123 Cobra sau W124, adevarate tancuri pe patru roti. Acum totul este din plastic gandit a avea o viata mult mai mica de utilizare.


Mai jos vezi principalele marci si modele de TAXI in Germania de care trebuie sa fugi chiar daca acestea sunt revopsite in Romania de baietii destepti!




Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
taxi germania 2018, masini taxi samsari, taxi germania vandut romania, probleme masini taxi germania, cum arata o masina taxi germania, probleme taxi germania, cutie automata taxi germania, sfaturi taxi germania, km cu doua motoare taxi germania