rss

Analiza de piata-Totul despre Leasingul Operational 2013-Avantaje si dezavantaje flote

Prețul – principalul criteriu pentru alegerea furnizorului de servicii de leasing operațional

Analiza de piata-Totul despre Leasingul Operational 2013-Avantaje si dezavantaje flote


Criterii de selecție pentru furnizorul de leasing operațional: prețul, pachetul de servicii incluse, relația dezvoltată cu furnizorul și anume încrederea în servicii și flexibilitatea sa.


Așteptările clientului de leasing operațional: rapiditate în rezolvarea incidentelor, livrarea rapidă a autovehiculelor, calificare superioară pentru personalul de service.


Cerințele clienților de leasing operațional: mobilitate totală, ceea ce înseamnă autovehicule de înlocuire pentru mașinile imobilizate în service, statistici referitoare la parcul auto utilizat, serviciu pick-up.


Majoritatea clienților de leasing operațional ai companiei văd acest produs drept o modalitate de reducere a costurilor interne ale companiei, o modalitate de outsourcing a serviciilor de suport și văd în furnizor un partener care implementează servicii auxiliare esențiale.




Conform analizei „Piața de leasing operațional”, principalele trei criterii la alegerea furnizorului de leasing operațional sunt:




  1. Prețul și pachetul de servicii.




  2. Relația dezvoltată cu furnizorul și flexibilitatea serviciilor sale.




  3. Imaginea corporate a companiei.




„Observăm că cei mai mulți clienți contractează serviciile noastre de leasing operațional atât pentru reducerea costurilor legate de flota auto cât și pentru a beneficia de suportul unei companii cu experiență în domeniu.


În ceea ce privește motivul pentru care utilizează leasingul operațional, clienții Sixt au pus pe primul loc reducerea costurilor și flexibilitatea pe care o au la dispoziție în funcție de necesarul real de autovehicule pentru companie în funcție de proiecte sau o anumită perioadă a anului. De asemenea, clienții au apreciat că prin serviciile de leasing operațional au economisit timp care ulterior a fost alocat obiectului de activitate de bază.


„În anii anteriori obișnuiam să achiziționăm automobilele, criteriile principale fiind prețul de achiziție, costul de întreținere și gradul de acoperire al rețelei de service. Leasingul operațional ne-a adus o reducere a costurilor și o flexibilitate mult mai mare”, a declarat  Bogdan Costea, director de logistică al Tuborg.


În ordinea importanței serviciilor incluse de un contract de leasing operațional pentru utilizatori se regăsesc:




  1. Rapiditate în rezolvarea incidentelor și cît mai puține zile de imobilizare pentru autovehicule.




  2. Proactivitate și furnizarea rapidă de autovehicule de înlocuire.




  3. Pregătire profesională ridicată pentru personalul ce lucrează în unitățile de service folosite de furnizor.




  4. Statisticile referitoare la incidentele autovehiculelor utilizate, frecvența reparațiilor/intervențiilor în service și numărul de kilometri/mașină.




  5. Serviciul de ridicare și predare pentru autovehiculele ce necesită intervenții (Serviciu pick-up).


    De ce leasing operational 2013?


    Indraznim sa spunem ca leasingul operational este singura solutie eficienta pentru gestionarea flotei auto a unei companii, iar motivele sunt:



    • Planificarea cash-flow-ului şi a bugetului: O rata fixa, lunara, pe intreaga perioada a contractului.

    • Simplificarea bilantului: Flota este inclusa in bilantul companiei de leasing.

    • Reducerea timpului: Simplificaţi activitatea de administrare a flotei şi diminuaţi volumul de muncă al contabilităţii.

    • Concentrarea asupra principalului domeniu de activitate: Îmbunătăţiţi capacitatea de finanţare a activităţii principale prin eliberarea de resurse financiare semnificative.

    • Riscul valorii reziduale: Achiziţionând flota dumneavoastră prin leasing operaţional, valoarea reziduală a autoturismelor este transferată imediat companiei de leasing.

    • Fara intreţineri şi reparaţii neaşteptate: Compania de leasing asigură orice întreţinere şi reparaţie, atât programată cât şi neprogramată.

    • Mobilitate nonstop: Înlocuirea autoturismului este disponibilă în caz de accident sau daune, asigurandu-va mobilitate totala.







 





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
prețul, pachetul de servicii incluse, relația dezvoltată cu furnizorul, încrederea în servicii, flexibilitatea, leasing operational, pro si contra, dezavantaje, oferte leasing operational, cine este proprietarul masinii, service garantat,