rss

BMW are probleme serioase cu motorul V8 Twin Turbo N63! Bateria tine doar 12.000 de km

BMW se afla in aceasta perioada intr-o ipostaza destul de nefasta pentru ca motorul sau de top pe benzina n63 are din ce in ce mai multe probleme.

BMW are probleme serioase cu motorul V8 Twin Turbo N63! Bateria tine doar 12.000 de km

Propulsorul in cauza este un V8 de 4.4 litri care este echipat cu un sistem dublu de supraalimentare si injectie directa, si echipeaza in prezent cele mai importante modele ale marcii.


Aici vorbim de M5, M6, 550i, 750i sau 650i, masini care au un pret de achizitie de peste 80.000 de euro fara taxe.


Americanii de la RoadandTrack au descoperit ca motorizarea celor de la BMW "omoara" fara drept de apel toati acumulatorii echipare OE sau OEM.




De vine pentru acesta este sistemul de racire al masinii care functioneaza multe minute dupa ce motorul a fost oprit, iar singura sursa de electricitate este bateria masinii.


Aceasta are 90-103 Ah insa chiar si asa, perioada de viata a unui acumulator BMW nu depaseste 12.000 de km realizat intr-un regim de climat cald.




Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
V8 Twin Turbo N63, probleme V8 Twin Turbo N63, probleme tehnice V8 Twin Turbo N63, baterie V8 Twin Turbo N63, cum montam bateria V8 Twin Turbo N63, pozitie baterie f01, pozitie baterie f10, probleme distributie V8 Twin Turbo N63, egr cu probleme V8 Twin Turbo N63, fiabilitate V8 Twin Turbo N63