rss

BMW Group ocupa prima poziţie pentru activităţile pentru protecţia mediului în topul Carbon Disclosure Project 2012

BMW Group a obţinut cel mai bun rezultat din istorie în clasamentul Global 500 în Carbon Disclosure Project (CDP) pe 12.09.2012.

BMW Group ocupa prima poziţie pentru activităţile pentru protecţia mediului în topul Carbon Disclosure Project 2012

Cu un scor de 99 de puncte din 100 posibile, compania este lider  al industriei ca producătorul auto care a investit cel mai mult în dezvoltarea durabilă. Suplimentar, BMW Group se situează pe podium în clasamentul general la nivel mondial.


„Ne concentrăm pe protecţia climei în toate activităţile la nivel mondial. Promovăm constant protecţia mediului în cadrul fabricilor noastre şi am făcut un progres semnificativ în ultimii ani. Succesul nostru în CDP Global 500 confirmă că suntem pe drumul cel bun”, a declarat Norbert Reithofer, Preşedintele Consiliului Director BMW AG.


Clasamentul  Carbon Disclosure Project este unul din cele mai apreciate studii cu privire la dezvoltarea durabilă şi evaluează 500 de companii la nivel mondial. Doi indicatori formează clasamentul Global 500: Carbon Disclosure Leadership Index (CDLI) pentru o raportare transparentă şi Carbon Performance Leadership Index (CPLI) pentru acţiuni efective pentru protecţia mediului. Numai una din zece companii evaluate ajung în clasamentul final. BMW Group ocupă prima poziţie la ambii indicatori.


Rezultatul excelent al BMW Group arată încă o dată efortul pe care îl face compania în protecţia mediului în toate acţiunile sale, de la dezvoltare şi producţie, la utilizare şi apoi reciclare. BMW Group de asemenea oferă informaţii extinse cu privire la aceste acţiuni la intervale regulate.


BMW Group


Datorită mărcilor BMW, MINI, Motociclete Husqvarna şi Rolls-Royce, BMW Group este unul dintre cei mai de succes constructori de automobile şi motociclete la nivel mondial. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 29 de locaţii de producţie şi asamblare în 14 ţări şi are o reţea de vânzări în peste 140 de ţări.


În 2011, BMW Group a vândut, la nivel mondial, aproximativ 1,67 milioane de automobile şi peste 113.000 motociclete. Profitul brut pentru anul fiscal 2011 a fost de 7,38 miliarde de euro, iar veniturile au atins pragul de 68,82 miliarde de euro. La 31 decembrie 2011, BMW Group dispunea de o forţă de muncă ce se apropia de 100.000 de angajaţi.


Dintotdeauna, succesul BMW Group s-a bazat pe gândirea pe termen lung şi pe acţiunea responsabilă. Astfel, compania a pus bazele unei dezvoltări durabile în plan ecologic şi social prin lanţul de valori, responsabilitatea vastă a produselor şi un angajament clar pentru conservarea resurselor ca parte integrantă a strategiei sale.


Ca urmare a eforturilor sale, BMW Group a fost desemnat - de-a lungul ultimilor şapte ani - lider al industriei în Dow Jones Sustainability Indexes.



Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
bmw group financiar numbers 2012, bmw i8, bmw i3, bmw i series 2013