rss

BMW renunta la motorul mic 1.5 Turbo cu 3 cilindri! Este inlocuit de unul de doi litri cu 4 cilindri pe gama 318i 2020

BMW B38A15M0 a fost raspunsul celor de la BMW in anul 2012 drept raspuns la regula generala din Europ DownSizing.

BMW renunta la motorul mic 1.5 Turbo cu 3 cilindri! Este inlocuit de unul de doi litri cu 4 cilindri pe gama 318i 2020

Adica motorizarea cu 3 cilindri in linie turbo BMW B38A15M0 a fost deja inlocuit de un motor cu 4 cilindri in linie si care are o cilindree mai mare cu 500 cmc fata de vechea motorizare.



Motorul care iese acum din productie pe numele sau de cod BMW B38A15M0 are o putere maxima de 136 CP si 200 de Nm, in timp ce motorul L4 de doi litri B48 ofera din start o putere maxima de 156 CP si 250 Nm incepand cu 1.300 rpm.


Prima masina care primeste acest motor de doi litri este noul BMW 318i G20 2020! Cutiea de viteze standard este cea automata ZF8 cu 8 trepte.



Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
BMW B38A15M0 2020, probleme BMW B38A15M0, motor bmw cu 3 cilindri BMW B38A15M0, BMW 318i G20 2020, bmw b48 156 hp BMW 318i G20 2020