rss

Bridgestone anunta posibilitatea incheierii activitatii fabricii Bethune din Franta

Măsură structurală, singura opțiune viabilă pentru a proteja competitivitatea operațiunilor Bridgestone în Europa.

Bridgestone anunta posibilitatea incheierii activitatii fabricii Bethune din Franta

Având în vedere evoluția dificilă pe termen lung a industriei de pe piața europeană a anvelopelor pentrupasageri, Bridgestone trebuie să ia în considerare măsuri structurale pentru a asigura reducereacapacității sale excesive de producție și pentru a-și îmbunătăți eficiența costurilor.


După ce a studiat cu atenție toate potențialele opțiuni, compania a anunțat astăzi în cadrul unui comitetde întreprinderi extraordinar că intenționează să oprească orice activitate ce are loc la uzina Bethune,deoarece este singura cale viabilă pentru a proteja competitivitatea operațiunilor Bridgestone în Europa.



Propunerea ar putea avea impact asupra a 863 de angajați. Bridgestone este pe deplin conștient deconsecințele sociale ale acestui proiect și își ia angajamentul să folosească toate mijloacele de caredispune pentru a defini planuri de sprijin pentru fiecare angajat.


Această decizie ar fi luată printr-o strânsă consultare și printr-un dialog susținut cu reprezentanțiiangajaților. Măsurile de pre-pensionare, sprijin pentru reatribuirea angajaților către alte activitățiBridgestone din Franța și inițiative pentru facilitarea redistribuirii externe, vor fi propuse de companie șivor fi discutate în detaliu cu reprezentanții angajaților în lunile următoare.


Bridgestone este nevoită să ia în considerare măsuri structurale pentru a păstrasustenabilitatea operațiunilor din Europa.


Contextul actual al industriei pentru anvelopele de pasageri pune în pericol competitivitatea Bridgestonepe piața europeană. În ultimii ani, piața anvelopelor pentru pasageri se confruntă cu vânturi puternice -chiar și fără a lua în considerare impactul pandemiei COVID-19.



Piața anvelopelor pentru pasageri și-avăzut stabilizarea volumelor în ultimii ani (creștere medie anuală <1%), în timp ce concurența mărcilorasiatice low-cost continuă să crească (cota de piață de 6% în 2000 a crescut la 25% în 2018) ducând lasupracapacitatea generală de producție.


Acest lucru a dus la presiuni asupra prețurilor și marjelor,precum și la o supracapacitate pe segmentul cu diametru redus, având în vedere o cerere în scădere în LRD. Și în cadrul amprentei europene generale a Bridgestone, uzina Béthune este cea mai puțin bine poziționată și mai puțin competitivă.







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
uzina bethune bridgestone, probleme bethune bridgestone, covid 19 bethune bridgestone, closure bethune bridgestone, brodgestone out of france