rss

Cel mai prost diesel de la VW este celebrul V6 2.5 TDI de 150 si 180 CP! Distributia costa cat masina

Daca te-ai gandit sa-ti cumperi un Audi, VW sau Skoda cu motorul vechi diesel V6 TDI trebuie sa te gandesti din nou.

Cel mai prost diesel de la VW este celebrul V6 2.5 TDI de 150 si 180 CP! Distributia costa cat masina

Motorul vedeta de la Grupul VAG care primeste cele mai slabe note la capitolul fiabilitate este cel V6 de 2.5 litri TDI gasit pe aproape toate modelele Audi, VW si Skoda Superb de generatie mai veche.




Motorizarea in cauza este prima incercare a lui VW de a contracara motoarele cu 6 cilindri in linie de la BMW si Mercedes,.


VW a decis ca in anul 1997 este mai bine sa dai nastere unui motor V6 de 2.5 litri care avea sa poarta numele AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG,AKE, BDH, BAU.


DE CE ESTE UN MOTOR PROST?




-Pentru ca daca vrei sa schimbi un termostat trebuie sa demontezi aproape intreaga distrubutie.


-Volanta cu masa dubla are probleme si costa in medie 1.500 de lei fara demontaj si montaj


-O distributie de calitate costa in medie 1.500 de lei iar manopera sa este de 800 de lei. In total platesti 500 de euro pentru doua curele si o pompa de apa.




-Daca vrei sa schimbi distributia trebuie sa demontezi aproape intreaga parte frontala a masinii.


-Motorul de fata are probleme cu axele cu came care sunt extrem de scumpe la achiziti iar montajul este destul de complicat ( clasic motoare V6).


-Consumul real al unui Audi A6 Allroad de 180 CP cu transmisie Tiptronic cu 5 trepte este de 18 litri in Bucuresti si in medie 9 litri atunci cand iesi in afara sa. Adica motorizarea consuma motorina cam cat consuma benzina un V8 clasic!



CAND MERITA ACHIZITIA UNUI ASEMENEA MOTOR?


Daca mergi preponderent in afara oraselor si la viteze mari pe autostrada! Doar atunci motorizarea de fata ofera un rafinament in utilizare si un consum relativ mic de motorina.

Daca gasesti modelul la vanzare SH nu uita sa cumperi o masina care are distributia facuta!




Adica vanzatorul sa ofere acte si garantie pentru distributia schimbata! Daca nu scade cel putin 1.000 de euro din pretul de vanzare al masinii ( volanta, kit distributie premium, termostat si manopera!).










Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
v6 AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, probleme motor tdi AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, kit distributie AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, manopra distributie AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, inlocuire pompa de apa AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, gates sau conti pentru AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU, probleme axe cu came AFB, AKN, AYM, BFC, BCZ, BDG, AKE, BDH, BAU