rss

Chevrolet a lansat in premiera noile Cruze Hatchback, Aveo Sedan (Sonic) si Camaro Cabrio 2011

Chevrolet se prezinta cu ocazia Salonului International de al Geneva din acest an cu noile Cruze Hatch, Aveo Sedan si gama sport Camaro 2011

Chevrolet a lansat in premiera noile Cruze Hatchback, Aveo Sedan (Sonic) si Camaro Cabrio 2011
Cruze hatchback

Versiunea de serie a noului Cruze hatchback va fi prezentată în premieră la Geneva. Lansarea este programată într-un moment perfect pentru Chevrolet, producătorul sărbătorind câştigarea în premieră a Campionatului Mondial de Turisme în decembrie, cu modelul Cruze cu patru uşi.

Lansarea noii versiuni hatchback oferă clienţilor un model de caroserie alternativ la sedanul premiat şi reprezintă o altă dovadă a intenţiei Chevrolet de a îmbunătăţi raportul calitate-preţ oferit de producătorii de top de pe piaţa europeană. În Europa, segmentul compact reprezintă un sfert din piaţa totală, iar modelele hatchback joacă un rol foarte important, reprezentând aproximativ 65% din totalul vânzărilor aferente.

Cu linia atractivă şi impetuoasă a acoperişului, specifică modelelor coupe, şi cu consolele scurte în faţă şi spate, noul Cruze hatchback are acelaşi dinamism al posturii ca varianta sedan şi poate fi recunoscut instantaneu. Este utilizată structura monococă, pentru a asigura niveluri ridicate de stabilitate şi manevrabilitate, adecvate cerinţelor clienţilor europeni. Într-adevăr, a convins deja clienţii Chevrolet din toată lumea, lucru dovedit de faptul că, în 2010, vânzările pentru modelul Chevrolet notchback au depăşit toate estimările, devenind cel mai bine vândut autoturism al mărcii.

Volumul de încărcare al variantei Cruze hatchback este de aproape 400 de litri, acesta fiind prevăzut cu scaune spate fracţionabile 60/40. Vânzările sunt programate să înceapă la jumătatea anului 2011.

Aveo sedan

Sporind atractivitatea noului autovehicul Aveo, noua versiune Chevrolet sedan a autovehiculului de mici dimensiuni va fi lansată în Europa, la Salonul Auto de la Geneva.

Privite din faţă, modelele notchback şi hatchback au acelaşi aspect curajos datorită farurilor duble proeminente, grilei radiatorului din două părţi şi caroseriei compacte şi rigide. Linia mediană înălţată a variantei sedan este deosebit de frapantă, conferindu-i noului autovehicul cu 4 uşi un profil premium. Pasajele roţilor uşor proeminente protejează jantele de până la 17 inch, accentuând aspectul de calitate sporită al modelului sedan de mici dimensiuni.

Chevrolet estimează că designul mai matur al variantei notchback va atrage un alt tip de clienţi faţă de hatchback, în special cei cu familii. Caracteristicile practice ale variantei sedan sunt evidente datorită spaţiului oferit, care este generos pentru un autovehicul de mici dimensiuni. Cu o lungime de 4.389 mm şi o lăţime de 1.735 mm, noul sedan Aveo este atât mai lung, cât şi mai lat decât modelul actual, beneficiind astfel de spaţiu interior sporit. De asemenea, volumul de încărcare este printre cele mai bune din clasa sa: 502 litri.

Interiorul este caracterizat, de asemenea, prin elemente de design moderne, de exemplu, panoul de instrumente inspirat de designul motocicletelor, compus dintr-un tahometru analog, combinat cu un vitezometru digital şi lămpi de avertizare.

Va fi disponibilă o gamă completă de motoare pe benzină şi diesel, variantele pe benzină incluzând două unităţi de 1,2 litri (de 70 CP şi 86 CP), una de 1,4 litri (100 CP) şi una de 1,6 litri (115 CP). Pentru prima dată, Aveo va fi oferit cu două versiuni ale motorului diesel de 1,3 litri (de 75 CP şi 95 CP), prevăzute cu tehnologie Start/Stop. Toate motoarele sunt prevăzute cu cele mai recente tehnologii, precum sincronizarea variabilă a supapelor, fazarea continuu variabilă a ambilor arbori cu came şi sistemul de injecţie common rail la unităţile diesel.

Prima transmisie automată cu 6 trepte de viteză folosită de Chevrolet într-un autovehicul de mici dimensiuni va fi disponibilă opţional pentru Aveo 1.4 şi 1.6, pe majoritatea pieţelor; transmisiile manuale sunt cu 5 sau 6 trepte de viteză, în funcţie de motorul ales.

Modelele Aveo sedan şi hatchback vor fi puse în vânzare în Europa în cursul acestei

Camaro coupe şi convertible

Variantele Camaro coupe şi convertible vor fi cu siguranţă în centrul atenţiei la Geneva. Disponibile cu motor V8 când vor fi puse în vânzare la anumiţi dealeri Chevrolet în septembrie, autovehiculele Camaro, cu siluetă coborâtă şi partea faţă şi spate proporţionale, rămân fidele conceptului original, având un design care reprezintă un omagiu adus istoriei sale legendare, fără a părea retro.

Sub capotă, un motor V8 de 6,2 litri care dezvoltă 432 CP şi generează un cuplu de 569 Nm, îi conferă noului Camaro un nivel de putere corespunzător aspectului. Dacă este combinat cu o transmisie automată cu şase trepte, acest motor dezvoltă 405 CP/556 Nm şi este prevăzut cu sistemul de reducere a consumului de carburant al GM, Active Fuel Management (Gestionarea activă a consumului de carburant), care îi permite să utilizeze doar patru cilindri atunci când autovehiculul este încărcat uşor.

Interiorul modelului Camaro este caracterizat prin echilibrul atrăgător între tradiţie şi modernitate, cu detalii precum comenzile de mari dimensiuni, cu ornamente cromate, suprafeţele cu luciu subtil şi materialele textile premium.

Şasiul autovehiculului Camaro este prevăzut cu control electronic al stabilităţii (sistemul StabiliTrak al GM) şi sistem de control al tracţiunii, oferite amândouă ca echipamente standard, în timp ce un mod „Sport” reglabil este oferit pentru a asigura performanţe la rulare, de exemplu, pe circuitele de curse. Funcţia Launch Control asigură porniri de pe loc rapide şi sigure, în timp de discurile ventilate de mari dimensiuni (355/365 mm faţă/spate), completate cu etriere Brembo din aluminiu cu patru pistoane, asigură performanţe de frânare impresionante pentru toate modelele Camaro.

Camaro oferă o gamă completă de funcţii de siguranţă, inclusiv airbaguri frontale cu declanşare în două etape, airbaguri laterale pentru torace montate în scaunele din faţă şi airbaguri tip cortină pentru zona capului pentru scaunele din faţă şi din spate.

Înrudit cu versiunea coupe, modelul a fost proiectat încă de la început pentru a fi construit atât în formă de coupe, cât şi în formă de decapotabilă, cu un acoperiş care poate fi coborât în doar 20 de secunde.

Creat în urma unui parteneriat cu compania care a realizat şi acoperişul decapotabil al modelului Corvette, acesta funcţionează într-un mod similar, pliindu-se în formă de „Z” şi este blocat cu ajutorul unui singur mâner amplasat la îndemână în centrul părţii superioare a parbrizului.

Acesta este fabricat dintr-un material textil gros, este rezistent şi este prevăzut cu o căptuşeală ce izolează fonic, care asigură o călătorie silenţioasă atunci când acoperişul este ridicat.

De asemenea, acoperişul este prevăzut cu o lunetă din sticlă şi un sistem de dezaburire a lunetei.

Inginerii Chevrolet sunt nerăbdători să dovedească faptul că varianta decapotabilă nu este o simplă maşină de paradă, ci poate fi comparată cu versiunea coupé din punct de vedere al suspensiei şi manevrabilităţii, datorită celor patru ranforsări strategice care au sporit rigiditatea structurii deja rezistente a caroseriei; printre acestea se numără un braţ montat sub capotă ce uneşte montanţii, o ranforsare pentru susţinerea transmisiei, un suport al tunelului transmisiei montat sub caroserie şi suporturi în formă de „V” montate sub caroserie, în faţă şi în spate.





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Chevrolet, lansat, premiera, noile, Cruze, Hatchback, Aveo, Sedan, Sonic, Camaro, Cabrio, 2011