rss

Chevrolet lanseaza in Europa noul Malibu 2011-Primul inlocuitor GM Europe al defunctului Opel Omega!

Chevrolet lanseaza in premiera pentru piata auto din Europa noua berlina e clasa medie Malibu 2012.

Chevrolet lanseaza in Europa noul Malibu 2011-Primul inlocuitor GM Europe al defunctului Opel Omega!
De la modelele hot rod la autovehiculelede poliţie, la decapotabile ti până la sedan-urile de dimensiuni medii de pe străzile americane, nu există multe autovehicule de dimensiuni medii care să fi atras un număr atât de mare de persoane, precum modelul Chevrolet Malibu.

A opta generaţie a modelului Malibu este primul autovehicul Chevrolet de dimensiuni medii comercializat la scară internaţională şi prima ediţie din toate timpurile a acestui model care va fi lansată în Europa.

Având premiera la nivel european la Salonul Auto de la Frankfurt în septembrie 2011, noul Malibu, va fi comercializat pe continent începând cu anul viitor şi va fi noul reprezentant de vârf al măr%Z �(infimum supremum7
�kXX�
�ROj(4� �Alfa Romeo TBI 2012 va avea o putere maxima de peste 300 CP-Tehnologie de varf si Euro 6alfa-romeo-tbi-2012-va-avea-o-putere-maxima-de-peste-300-cp-tehnologie-de-varf-si-euro-6Alfa Romeo se pare ca lucreza la dezvoltarea unei versiuni si mai puternice a motorului TBI de 1.7 litri.
Multi nu cunosc insa motorul TBI care a fost testat in premiera de echipa Autolatest pe modelul 159 TBI are o cilindree de 1.7 litri, putrea maxima de 200 CP fiind atinsa datorita unei supraalimentari inteligente.

Cea mai puternica versiune a propulsorului TBI este cea care echipeza modelul Giuletta Guadrafoglio Verde 235 CP.

Pentru a face fata unei concurente din ce in ce mai aprige inginerii de la Alfa Romeo pregateste si o versiune de 300 CP motorizarii TBI
.

Aceasta va avea un nou sistem de supraalimentare, o noua injectie directa detalii tehnice care permit propulsorului sa corespunda normelor de poluare Euro 6.

Noul motor ar putea sa fie lansat pe modelele Giulietta GTB sau viitorul 4C Coupe.�Ju@]AlAutolatesthttp://www.youtube.com/v/fGw7DYEyBnU?version=3&hl=ro_RO�Ȁ����7
W���JK.
�ENj+6�Mercedes Announces Engine Range For New 2012 CLS! The efficient CLS 250 CDImercedes-announces-engine-range-for-new-2012-cls-the-efficient-cls-250-cdiCoinciding with the release of the 2012 CLS will be a range of new Mercedes engines that will be at the heart of the admittedly more conservative-looking 2nd generation 4-door coupe.
The BlueEfficiency CLS 250 CDI will be powered by a 200 horsepower diesel displacing 2.1 liters.

Like the other powertrains in the CLS lineup, this engine will be mated to Mercedes’ 7-speed G-Tronic transmission.

Also to be made available are a pair of sixes, the diesel being a 3-liter with an output of 250 horsepower. The gasoline-fed six which will power the CLS 350 BlueEfficiency model will have an output of 300 horsepower.

Toward the end of next year, Mercedes will introduce the the CLS 500 BlueEfficiency, which will have a V8 with an ouptut of 410 horsepower.

BenzInsider�Ju@//ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/UaJMQXsIVbM?version=3&hl=ro_RO�6�����7
S�JK �
�ROj.8 �Mercedes CLS primeste motorizarea diesel CDI de 2.2 litri! CLS 250 CDI 2012mercedes-cls-primeste-motorizarea-diesel-cdi-de-2-2-litri-cls-250-cdi-2012Mercedes a anuntat ca incepand cu aceasta luna modelul sau coupe cu patru portiere CLS II primeste o noua gama de motorizari.
Aceasta implica montarea unei versiuni multi mai eficiente a diesel-ului V6 de trei litri care echipeza modelul CLS 350 CDI Blue Efficiency si o versiune de 300 CP a motorului V6 de 3.5 litri pe benzina.

Marele CLS500 este echipat cu un V8 de 410 CP aspirat, motor care este destinat sa devina una dintre cele mai bune propulsoare Mercedes din acest deceniu.

Cel mai mare soc este echiparea rafinatului CLS cu o motorizare diesel CDI de 2.2 litri.

Acum modelul CLS250 CDI are o putere maxima de 200 CP si consuma in medie 6.5 litri pentru fiecare 100 de km parcursi.
�Ju@//ALAutolatesthttp://www.youtube.com/v/UaJMQXsIVbM?version=3&hl=ro_RO�6�����;(�
�ENj09���Ju@�dAlAutolatest & Capitalhttp://www.youtube.com/v/mHH5l7uXgTA?version=3&hl=ro_RO������;#�y660�
�ROj3;�Asiguratorii vreau un RCA 2012 de minim 160 euro pe anasiguratorii-vreau-un-rca-2012-de-minim-160-euro-pe-anTarifele minime la RCA trebuie să fie triple, până la 160-180 de euro pe an, spun brokerii de asigurări
Circa 7% din despăgubirile pe RCA sunt pentru vătămări corporale.

Asigurătorii au ajuns să plătească sute de mii de euro victimelor accidentelor auto.

Companiile de asigurări ar trebui să stabilească tarifele poliţelor de răspundere civilă auto (RCA) la un minim de 160-180 de euro, ceea ce înseamnă aproape o triplare a preţurilor faţă de cele mai ieftine oferte existente pe piaţă în acest moment, potrivit calculelor efectuate de UNSICAR, asociaţia profesională a brokerilor de asigurare.

Aceste calcule arată că doar prima tehnică minimă, care să acopere doar costurile cu despăgubirile plătite ar trebui să se situeze la 128 de euro. Dacă la acest preţ se adaugă şi celelalte cheltuieli ale companiei de asigurări tariful creşte cu încă 30 până la 50 de euro.

Dauna medie pe poliţele de răspundere civilă auto se ridică la 1.600 de euro, în timp ce frecvenţa daunelor (numărul de daune raportat la numărut total al contractelor încheiate) este de 8%. Cele mai ieftine poliţe RCA existente în acest moment pe piaţă au un cost anual de circa 60 de euro.�Ju@�dAlAutolatest & Capitalhttp://www.youtube.com/v/mHH5l7uXgTA?version=3&hl=ro_RO������7*���OO8 �
�ENj6=��The next generation of Fiat Sedici 2013 is based on Jeep Patriot/Compass familythe-next-generation-of-fiat-sedici-2013-is-based-on-jeep-patriot-compass-familyFiat will build a "baby" Jeep in Italy to sell in Europe and possibly also the United States, two company sources told Automotive News Europe.
The Jeep will be smaller than the brand's current entry SUVs, the Patriot and Compass.

The model will be produced in Fiat's home plant of Mirafiori in Turin, alongside a similar vehicle for Fiat brand that will replace the Sedici and an Alfa Romeo subcompact car for sale in Europe and North America.

Fiat had initially planned to build in Mirafiori the replacement for the Jeep Compass and Patriot and an Alfa SUV that would have shared systems and components with the Jeep model.

The change of strategy implies that the single model to replace the Patriot and Compass and its Alfa sibling will be manufactured in the United States. Jeep currently builds the Patriot and Compass in Belvidere, Illinois.

Fiat declined to give details on which models will be built in Mirafiori as part of a refurbishment of the factory, but the automaker is developing smaller models to meet an increasing demand downsized vehicles, especially in Europe.

In a statement issued on Monday, Fiat, which controls 53.5 percent of Chrysler Group, said it will remodel Mirafiori to build the most updated version of one of its three main architectures on which different nameplates for its various brands will be produced.

Development of the manufacturing infrastructure will begin in 2012 and production of the first nameplate, a Jeep SUV, is expected in the second half of 2013, it said.

The architecture to be installed in Mirafiori is internally called SUSW. It is a wider, U.S.-compliant version of Fiat's European Small architecture, which will debut next spring on two small minivans that Fiat will produce in Serbia to replace the Idea and Multipla models.

Fiat's group executive council made the production decisions for Mirafiori at meetings on Friday and Saturday, reversing a plan first announced in December 2010 to install in Mirafiori the bigger CUSW architecture.

CUSW is a wider, U.S. compliant version of Fiat's European Compact architecture that debuted last year on the Alfa Giulietta compact hatchback.

The first model to use the CUSW architecture will be a Dodge compact sedan that will replace the Caliber and will be unveiled in January at the Detroit auto show.

Mirafiori currently builds the Alfa MiTo 3-door subcompact, as well as the Fiat Idea and Lancia Musa small minivans.

Fiat-Chrysler CEO Sergio Marchionne said in a statement that refurbishing Mirafiori "is an important step in our plans to re-industrialize our Italian manufacturing backbone in view of current market developments and the increased distribution reach provided by Chrysler Group."

He added: "This leading-edge architecture will allow us to provide the most updated platforms for the development of our brands, and more importantly, will allow us to access the full powertrain offerings of both Fiat and Chrysler."
�Ju@�uALAutola





Autor: AL
Sursa: Autolatest

Chevrolet, lanseaza, Europa, noul, Malibu, 2011-Primul, inlocuitor, Europe, defunctului, Opel, Omega