rss

CNAIR si PSD tin inchis peste 21 de km de autostrada NOU NOUTA! Lotul Lugoj–Deva

Asociaţia Pro Infrastructură acuză CNAIR că ţine închis lotul 3 din cauza orgoliilor.

CNAIR si PSD tin inchis peste 21 de km de autostrada NOU NOUTA! Lotul Lugoj–Deva

Cei de la Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România ţin şi acum închis lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva pentru că au orgolii şi pentru că dau dovadă de fugă de responsabilitate.


Acuzaţia aparţine celor de la Asociaţia Pro Infrastructură, care insistă că problemele găsite de comisia de recepţie pe acest lot nu afectează siguranţa circulaţiei, iar deficiențe similare, găsite la alte loturi, nu au împiedicat deschiderea acestora, ci au fost trecute în procesele verbale pentru a fi remediate de constructori.



După euforia inaugurării lotului 4 al Autostrăzii Lugoj-Deva, ne îndreptăm atenția spre lotul 3, tronson programat pentru recepție tot săptămâna trecută, dar nerecepționat de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, cei din Compania de Drumuri au decis să îi transforme într-un nou muzeu.


Vedeți cu ochii voștri filmările de săptămâna trecută: de la bordul mașinii, marți, 13.08.2019 (link: https://youtu.be/kAbuMNHobIU) și din dronă, miercuri, 14.08.2019 (link: https://youtu.be/TTxRsFQsV-A).


Cel mai bun exemplu în acest sens este chiar lotul 2 din aceiaşi autostradă, cel puţin porţiunea deja realizată, acolo unde constructorul a lucrat săptămâni bune după ce şoseaua a fost deja deschisă traficului. S-a lucrat la gardurile de împrejmuire, dar şi la unele scurgeri ale apei pluviale.



„Deși cei 21 de km pot fi deschiși traficului în deplină siguranță, cei din Compania de Drumuri au decis să îi transforme într-un nou muzeu. Am urmărit execuția acestui proiect încă de la debutul șantierului în anul 2014.


Cunoaștem foarte bine problemele tehnice întâmpinate de constructor de-a lungul timpului, deficiențele și erorile care au necesitat soluții de remediere în numeroase puncte.


Chiar și în prezent există o serie de lucrări minore nefinalizate care NU afectează carosabilul pe care antreprenorul are obligația să le ducă la bun sfârșit (șanțuri, scurgerea apelor, garduri, iarbă pe taluzuri). Totuși, este cale lungă de aici și până la a ține închiși 21 de km de autostradă perfect circulabili, așa cum singuri puteți vedea din filmările noastre.




Disputele surde dintre CNAIR și constructor, orgoliile și fuga de responsabilitate nu țin cont de interesul cetățenilor, șoferii fiind nevoiți să își riște în continuare viața pe DN7 și DN68A. Cerem insistent deschiderea circulației în cel mai scurt timp, iar eventualele mici intervenții din afara carosabilului să fie trecute în anexa la procesul verbal de recepție, așa cum s-a procedat și pe multe alte sectoare de autostradă”, spun cei de la Pro Infrastructură.



s





Autor: AL
Sursa: Autolatest & debanat.ro

Tags:
lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, lucrari lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva 2020, se circula pe lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, cnari psd vs lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, cnair constructor lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, plati intarziate lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, lipsa gard protectie animale lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva, probleme lotul 3 din autostrada Lugoj – Deva