Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Comparativ-Noul Renault Megane 4 motor 1.6 dCI 165 CP vs Peugeot 308 motor 2.0 BlueHDi 180 CP 2015

Daca in urma cu doi ani multi spuneau ca noul Peugeot 308 este prea extravagant pentru clasa compacta dominata clar de VW Golf, acum cu vanzari de peste 200.000 de unitati nu prea mai exista voci negative.

Noul pe atunci 308 avea sa-i suprinda chiar si pe germani la ei acasa, clientii iubind acest model pentru simplu fapt care are un pret bun de achizitie, o calitate de fabricatie aproape premium si o gama de motorizari de top.

In urma cu ceva vreme concurentii de la Renault au prezentat in premiera noul Megane 4, o compacta care este si mai avansata din toate punctele de vedere in aceasta clasa cu o clientela traditionala.

Noul Megane 4 are cel mai bun interior din segment si o gama de motorizari diesel care nu mai trebuie sa fie prezentata pentru ca motorul 1.6 dCi echipeaza de cateva luni bune si modelul Mercedes Clasa C.

DIFERENTE INTERIOR

Peugeot 308 a fost o adevarata revolutie in acest segment pentru ca a introdus cel mai mic volan din clasa, indicatoarele pozitionate sus si un sistem multimedia extrem de bun.

Cine vrea o masina moderna trebuie sa se obisnuiasca cu un ecran touch screen unde sunt afisate toate comenzile masinii.

Daca ne uitam la interiorul lui Megane 4 nu putem sa nu observam cel mai mare display din clasa sa care este atat de mare incat a fost montat vertical pentru a include cat mai multe informatii. Linia generala a consolei centrala este in mare parte asemanatoare cu cea a lui Testa S, lucru foart bun.

MOTORIZARI

Renault are in gama un nou 1.6 TCe de 202 CP care este cuplat la o transmisie semiautomata EDC semnata de Getrag, insa Peugeot are un motor 1.6 THP realizat impreuna cu BMW si care dezvolta o putere de 270 CP. Cutia automata a celor de la Peugeot este una japoneza Aisin conventionala, adica extrem de rafinata.

Gama diesel porneste de la un 1.6 BlueHDi 100 BVM5 pentru Peugeot si 1.5 dCi 90 BVM6 pentru Renault, insa motorizarea celor de la Peugeot este mult mai rafinata. De partea cealalta motorul 1.5dCi este cel mai economic din segment.

Versiunile de top sunt reprezentate de un diesel 2.0 BlueHDi 180 EAT6 pentru 308 si unul 1.6 dCi 165 EDC 6, insa si aici motorizarea celor de la Peugeot este mai puternica.

DIMENSIUNI EXTERIOARE SI CAPACITATI

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente