Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Cum trebuie pus la punct un motor diesel BMW N,M,B47 pentru a nu avea probleme? Sfaturile Specialistilor

Multi clienti critica marca germana, insa acestia uita faptul ca ei cumpara din Romania masini care sunt vandute cu 180.000 de km la bord care in realitate au peste 350.000 de km.


Motorizarea de baza pentru cei care au probleme este cea diesel Cu 4 cilindri de doi litri din seria N si M47, motor care are probleme cu celebra distributie pe lant dupa un anumit numar de km.

Specialistii spun ca pentru a nu avea probleme cu aceste motoare trebuie sa parcurga urmatorii pasi:

-Inlocuirea unei distributii atunci cand motorul face zgomot la rece sau cand lantul superior are un usor joc! Mai nou ultimele versiuni B47 ale motorizarii BMW nu mai fac zgomot, deci clientii nu mai stiu cand trebuie sa schimbe aceasta distributie.

-Nu exista la BMW KIT DE DISTRIBUTIE pentru aceste motoare, pentru ca intreg anasambul are peste 20 de repede care includ patine si cele trei lanturi. O distributie originala are 2 ani garantie fara limita de km.

-Tot cu ocazia schimbarii distributiei specialistii recomanda si inlocuirea simeringurilor de supape pentru o singuranta totala in utilizare chiar si in zona de 5.000 rpm in regim de condus sport.

ATENTIE!

Singura distributie pentru motoarele BMW de ultima generatie nu exista decat originala, cea after-market nu are nici un fel de garantie data de unitatea service.

Recomandarea noastra este sa mergeti la un service specializat BMW care poate sa ofere servicii de top cu piese OE cumparate din reteaua BMW si care au garantie de producator de 2 ani fara limita de km.

Daca vrei ieftin si after-market trebuie sa te astepti la costuri foarte mari mult mai repede decat te-ai fi asteptat!

 

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente