rss

Curiozitati! Motorul BMW M67TUD40 a echipat si tramvaiele Siemens DuoCombino

Unul dintre cele mai bune tramvaie germane a avut si o motorizarea diesel suprinzatoare.

Curiozitati! Motorul BMW M67TUD40 a echipat si tramvaiele Siemens DuoCombino

Este vorba de seria de tramvaie Siemens DuoCombino care functiona atat pe electricitate cat si cu un motor clasic diesel in zonele unde nu exista curent sau in zonele cu probleme cu tensiunea.



Surpriza cea mare era aceea ca acest tip de tramvai raspandit are undeva sub podea un motor diesel construit de catre BMW, un motor V8 M67TUD40 de 3.9 litri care afisa o putere maxima de 258 CP si 600 de Nm.


Acest motor avea sa fie fara doar si poate cel mai fiabil propulsor diesel al celor de la BMW, motor mult mai rezistent decat orice N sau M47 cat si fratii sai mai mare cu 6 cilindri.



Motorul V8 diesel la BMW a fost introdus in anul 1998 pe generatia E38 si a iesit din uz pe Seria 7 E65 facelift in 2009.









Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino, imagini BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino, BMW M67TUD40 seria 7, BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino e38, cel mai bun diesel bmw din istorie BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino, consum 745d BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino, consum 740d BMW M67TUD40 tramvaiele Siemens DuoCombino