rss

Cutia automata ZF8 care echipeaza BMW, Audi, Land Rover, Honda si Iveco inca are mari probleme tehnice

In ultimii 5 ani au aparut in Romania foarte multe masini echipate cu transmisii automate.

Cutia automata ZF8 care echipeaza BMW, Audi, Land Rover, Honda si Iveco inca are mari probleme tehnice

Acestea functioneaza impecabil atunci cand masina merge in oras, iar daca aceast este un BMW sau un Audi placerea este transmisa si atunci cand mergem in afara oraselor.


Toate bune si frumoase, insa putini stiu ca aceste transmisii ZF fabricate in Germania au adevarate probleme tehnice care duc in proportie de 99% la o reparatie extrem de costisitoare. Si cand spunem acest lucru nu vorbim de 1.000 euro ci de peste 4.000 euro cu manopera service-ului.



Exact pentru acest lucru am inceput o campanie in care atentionam clientii marcilor BMW, Audi, Land Rover si Honda sa fie extrme de atenti cand doresc sa-si cumpere o masina cu aceasta transmisie.


Cea mai buna solutie pentru achizitia unei masini noi este sa platiti in plus garantia extra care in cele mai multe cazuri acopera si transmisia ZF.


Mai jos am atasat o galeri foto cu masinile care au probleme cu aceste transmisii, masini scumpe pentru care clientii trebuie sa scoata din buzunar mii de euro pentru a putea merge cu masina mult dorita.


Exemple de probleme ZF8:


BMW seria 6 cutie 8HP-70 kilometri reali 53.000, an fabricatie 2013.
Cand cutia nu este exploatata corespunzator, chiar si la un super bolid cedeaza. Observati in imagini kilometrajul real pe bord dar si depunerile de span. La noi, pentru reparatie. Stuckliste nr 1087014050,part 0039429.




Astazi, BMW F02 750. Reparatie capitala cutie. Cauzele au fost neschimbarea uleiului si lipsa intretinerii cutiei conform cu specificatiile fabricantului. Posesorii de BMW seria 7 cu cutie 8 HP 45 si 8 HP 70 ii sfatuim sa schimbe doar la un service autorizat.


BMW 730 D F01 bloc valve. Dat fiind numarul mare de solicitari la acest tip de autoturism, va sfatuim sa dati mare atentie la intretinerea corecta a cutiei. Atentie mare la simptome ca: martori in bord, vibratii in mers, patinaj in treptele 5 si 6. Daca ne solicitati din timp expertiza, costurile de intretinere vor fi cele normale. De asemenea, va sfatuim sa nu folositi decit consumabile originale si nu aftermarket.




IN ATENTIA posesorilor de BMW F01 6trepte si BMW F10 8trepte ..... este foarte important sa verificati conductele de ulei de la cutia de viteze deoarece aceste , la modelele noi de BMW , sunt din plastic si din cauza trepidatiilor se slabesc la imbinare si apar pierderi de ulei prin zona respectiva , ceea ce duce la o lipsa de ulei din cutia de viteze atragand dupa sine defectarea cutiei din cauza unei ungeri necorespunzatoare .


SINGURA VARIANTA DE A REMEDIA PROBLEMA LA CONDUCTELE DE ULEI ESTE INLOCUIREA ACESTORA . Nu este suficient inlocuirea garniturilor ( ceea ce a si facut clientul nostru in imagini , a inlocuit garnitura verde cu una neagra ) conductele se slabesc la imbinare si trebuie inlocuite.


MARE ATENTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vezi cum arata un service specializat reparatii transmisii automate in Romania AICI!






Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
zf6, hp6 bmw, hp6 zf bmw, zf8 bmw, 8hp 45 bmw, 8HP45, 8HP70X, 8HP90, 8HP55, 8hp 55 bmw, probleme zf9 honda crv, ulei cutie zf8 audi, ulei zf8 bmw, probleme cutie automata zf, 5hp40 bmw, 8hp60 bmw, cutie automata range rover, cutie automata audi a8, cutie automata jaguar zf, cutie automata cvt audi, probleme transmisie automata