rss

Cutia secventiala Audi S-Tronic 0B5 DL501 DL382-7F este un esec la capitolul fiabilitate

Germanii de la VAG au de mai bine de 5 ani in gama o cutie secventiala DSG 7.

Cutia secventiala Audi S-Tronic 0B5 DL501 DL382-7F este un esec la capitolul fiabilitate

De fapt nu este vorba de o cutie DSG pentru ca vorbim de o transmisei secventiala care poarta numele de Audi S-Tronic DL382-7F si care a fost dezvoltata de catre VW singur pentru toate masinile sale cu motoare montate longitudinal.


Adica toate modelele Audi in afara de modelul A3 bazat pe VW Golf care are in continuare motorul transversal.


DE CE CUTIA S-TRONIC ESTE PROASTA?


 




Pentru simplul fapt ca de cele mai multe ori cand masina ajunge la 140.000 de km trebuie sa schimbi si cutia de viteze pentru ca in cele mai multe situatii avem avarii grave.


Pentru mai multe detalii vezi ceea ce zic proprietarii de Audi S Tronic AICI! 



Din pacate vedem cum apar anunturi pe OLX unde anumiti clienti dezembreaza masini Audi cu aceasta transmsie fara sa tina cont de faptul ca aceste transmisii trebuie sa mearga direct intr-un service pentru o reconditionare completa.


Acest lucru inseamna ca daca cumperi o asemenea cutie te duci in service si deschizi aceasta cutie pentru a pune un kit de reparatie pentru Mecatronic, schimbat cele 7 electrovalve si ulei plus filtru nou.



Aici mai punem manopera pentru montaj si face din cutia SH de 1800 euro intr-o cutie de peste 3000 euro cu tot cu piese noi si montaj!




s







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Audi S-Tronic DL382-7F, Audi S-Tronic DL501, probleme cutie auto stronic, pret reparatie cutie Audi S-Tronic DL501, piese noi Audi S-Tronic DL501, dezmembrari Audi S-Tronic DL501, reapratii cutii Audi S-Tronic DL501, second hand Audi S-Tronic 0B5, pret Audi S-Tronic 0B5