Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

Dacia a lansat astazi in premiera in Romania noul model electric Dacia Spring 2021

CUM ARATA NOUL SPRING IN REALITATE?

De fiecare data cand vorbim de noua Dacia Spring trebuie sa vorbim de gama Renalt Kwid care se construieste de cativa ani pentru piata din India.

Acum, sub brand-ul Dacia acest Kwid are un design complet schimbat pentru a face acest model si mai atractiv in segmentul crossover de clasa mica.

Caroseria este mica la prima vedere, insa habitaclul ofera spatiu suficient pentru patru persoane.

La interior vedem o plansa de bord clasica cu un sistem MediaNav montat in consola centrala, insa si restul comenzilor amplasate traditional marcii Dacia.


Singurul detaliu atipic este maneta schimbatorului care nu este decat o “rotita” de dimensiuni normale care are functia D,N si R asemenea unei transmisii automate clasice. (D (drive/mers inainte), N (neutral/punct mort) și R (return/marsarier)

Tot la interior vedem si materiale realizate dintr-un plastic dur, elemente care ne reamintesc faptul ca avem de fata cea mai ieftina masina electrica din lume de mare serie.

ACUMULATORI SI AUTONOMIE

Masina prezentata de catre Dacia astazi este de fapt un model dedicat clientilor de car-sharing, adica o masina cu aer conditionat, scaune din piele artificiala si un sistem de navigatie Media Nav cu harta Europei.

Masina avea acumulatorul incarcat cu putin timp in urma, iar computerul de bord a indicat o autonomie reala de 224 km cu o sigura incarcare.

Evident in mod real pe autostrada aceasta autonomie urmeaza sa fie mult mai mica, insa WLTP urban noul Spring are mari sanse sa mearga chiar si 290 de km, cifra mai mult decat suficienta pentru cine merge zi de zi intr-un oras aglomerat precum Bucurestiul.

SPRING CARGO 2021!

O alta supriza a zilei a fost dezvaluirea faptului ca noul Spring urmeaza sa fie vandut in Europa si sub forma CARGO care nu are decat doua locuri in fata.

Bancheta spate este anulata pentru a permite un volum al portbagajulu foarte mare. Sarcina maxima a lui Spring Cargo este de 350 km.

MOTORIZARE:

Motorul electric de 33 kW (echivalent cu 44 CP) este cuplat cu o baterie de 26,8 kWh. Această tehnologie beneficiază de toată experiența Groupe Renault în domeniu.


Spring oferă multiple posibilități de încărcare: la o priză standard de 220V, cu ajutorul unuicablu furnizat în serie, la un Wallbox (cu un cablu oferit opțional) sau la o bornă DC(opțional).

Durata de încărcare a bateriei Litiu-ion este de :

-Mai puțin de o oră pentru o încărcare 80% la o bornă DC 30 kW

-Mai puțin de 5 ore pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 7,4 kw

-Mai puțin de 8h30 pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 3,7 kW

-Mai puțin de 14 ore pentru o încărcare 100% la o priză standard de 2,3 kW

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente