Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce a ajuns un VW Touareg I 7LA, 7L6 , 7L7 a fie vandut cu doar 2.000 euro? Probleme pentru posesorii de Touareg

Adica acum daca vrei poti sa-ti cumperi un Touareg din prima generatie 7LA, 7L6 sau 7L7 au fost produse doar in perioada 2002-2010, de unde si marea problema cu samsarii din Romania care vand acest Touareg cu numele de Touareg II sau Touareg III.


In realitate daca masina este produsa pana in anul 2010 vorbim doar de gama TOUAREG I, generatia II avand numele in nomenclatura VW 7P5 sau 7P6 si a fost construita in intervalul 2010-2018!

Pentru samsarii tip cocalari din Romania punem o imagine cu seriile VW Touareg si anii in care acestea s-au fabricatie! Gen Touareg I, II sau III pe intelesul romanului dornic de SUV premium cu 2.000 euro!

DE CE NU VREI UN TOUAREG I IN 2020?

In primul rand vei avea de ales intre un motor diesel cu 5 cilindri de 2.5 litri TDI, motor gasit si pe gama Transporter T5 si Crafter I, motor extrem de slab pentru o masina SUV premium.

Acest motor R5 este atat de SLAB SI PUTIN RECOMANDAT pentru ca motorul asta diesel are o putere maxima de 163/174 CP si 400 Nm, iar cutia manuala cu 6 trepte nu te ajuta in nici o forma.

Pentru vitezomani trebuie spus ca masina ajunge la 100 de km/h in 13.2 secunde ( adica mult mai slab si decat al unui Dacia Sandero 0.9 TCe sau vechiul Logan 1.6 16V 2009!), iar viteza sa maxima nu depaseste 175 de km/h.

Toti specialistii spun ca cel mai bun motor pe Touareg 7LA este un V6 TDI de trei litri si 224 CP, insa din fericire singurele motoare care fac o figura buna pe aceasta caroserie cu o greutate la gol de peste 2.3 tone sunt motoarele pe benzina din seria V8 de 4.2 litri de 310 CP. Acesta ajunge la 100 de km/h in doar 8.1 secunde, iar viteza sa maxima este de 230 km/h.

Insa si aici trebuie spus ca problema mare se regaseste la costul foarte mare al schimbarii distributiei si a consumului mare de benzina! In medie in Bucuresti un Toareg V8 consuma 25 de litri la fiecare 100 de km, in timp ce un Touareg R5 TDI consuma in medie doar 18 litri la 100 de km!

CE CUTIE SA ALEG PE TOUAREG 7LA?

Aici trebuie sa uiti din prima de cutia manuala cu 6 trepte care este complet inutila pe o masina de 164 CP si peste 2.5 tone incarcata. Este lenesa, nu are rapoartele bine sincronizate si un kit de ambreiaj cu volanta OE si manopera te poate costa chiar mai mult decat intreaga masina.

Singura cutie automata care a fost echipare pe gama Touareg I este cea Aisin TR-60SN cu 6 trepte care este in multe cazuri indestructibila cu conditia ca la fiecare 60-80.000 de km sa-i schimbi uleiul si filtrul de ulei intr-un service autorizat RAR.

CARE SUNT COSTURILE REALE DE MENTENANTA?

Aici trebuie spus ca degeba dai 2.000 euro pe un Touareg I din 2004 daca pe tine un disc de frana te costa 500 de lei fara manopera. Patru discuri noi plus 8 placute de franta si manopera aferenta te costa unde la peste 3.000 de lei.

Daca vrei patru anvelope noi AT trebuuie sa te astepti la un cost mediu de 2.000 lei fara montaj!

Daca masina are probleme cu suspensia un amortizor Bilstein fara sa fie de tipul perna de aer poate ajunge pe puntea fata la peste 1.600 de lei fara montaj! Si da masina are 4 amortizoare!

Un kit de distributie poate ajunge la randul sa la peste 1.000 euro cu montaj si TVA inclus.

CONCLUZII


In total un VW Touareg din prima generatie te poate costa la achizitie acum doar 2.000 euro, insa pentru a face aceasta masina unde demna de a merge pe sosea in siguranta trebuie sa investeti in ea in medie peste 2.000 euro!

Daca are probleme cu transmisia Aisin Warner reparatia te duce automat undeva in zona de 3500 euro, iar punerea la punct a trenului de rulare cu busi, amortizoare si bietele noi te mai duce la un cost de 1500 euro.


Asa ca trebuie sa te gandesti de doua ori cand vrei neaparat sa-ti cumperi un VW Touareg din prima generatie! O verificare intr-un service specializat VW nu te costa mult inainte de achizitie pentru ca daca nu o faci vei scoate din buzunar bani multi pentru o masina care nu face o figura buna nici pe sosea nici in mediul off road!

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente