Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce Motorul 2.0 TSI/TFSI are probleme tehnice? Ce ascunde Volkswagen AG

Este greu de ales in fiecare an un motor nou, insa sa gasesti in top 5  doua motoare de care toata lume stie ca sunt cu PROBLEME ne duce cu gandul ca cei de la IEPOTY si al lor Engine of The Year este un concurs care FAVORIZEAZA doar constructorii auto.


Si aici este simplu pentru ca vedem in acest mare top al celor mai bune motoare gama VAG 2.0 TSI sau 2.0 TFSI cum mai este ea cunoscuta in anumite zone ale lumii, motor care pe langa faptul ca are un consum de 1 litru de ulei pentru fiecare 1000 de km!!!!, are si grave probleme tehnice.

CARE SUNT PRINCIPALELE PROBLEME?

Adica supara de recilculare, pompa de inalta HPFP pentru ca are injectie directa de benzina, bobinele de inductie,  TSI Diverter Valve (DV), pompa de apa care este pe cureaua de distributie si care daca se blocheaza rupe intreaga distributie.

Motorul 2.0 TSI de pe Golf 5 GTI e modelul EA113/EA827, si are distributia pe curea, care foarte probabil trebuie schimbata la anumite intervale exact ca la un diesel.

Motorul 2.0 TSI de pe Scirocco si Golf 6 GTI e modelul EA888 ( variantele de 200CP, si cea de 211CP sunt practic acelasi motor), si are distributia pe lant.

Motorul 2.0 TSI 265CP/270CP de pe Scirocco R, respectiv Golf 6 R e bazat tot pe cel de pe Golf 5 GTI, adica EA113 – distributie pe curea.

ACESTEA SUNT MODELELE CU 2.0 TSI PROBLEMATIC:

VW MK5 GTI 2.0T TSI 2008.5-2009

VW MK6 GTI 2.0T TSI 2010-2011-2012-2013-2014

VW MK5 Jetta 2.0T TSI 2008.5-2009-2010

VW MK6 Jetta 2.0T TSI 2011-2012-2013-2014-2014

VW B6 Passat 2.0T TSI 2008.5-2009-2010

VW CC 2.0T TSI 2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015

VW EOS 2.0T TSI 2008.5-2009-2010-2011-2012-2013-2014

VW  Tiguan 2.0T TSI 2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015

VW Beetle 2.0T TSI 2012-2013-2014-2015

Audi A3 2.0T TSI 2008.5-2009-2010-2011-2012-2013-2014

Audi MK2 TT 2.0T TSI (not TTS) 2008.5-2009-2010-2011-2012-2013-2014

Probleme ale motorului VW- Audi 2.0 TSI/TFSI si fiabilitate

1. Consumul ridicat de ulei de motor. Este situatia obisnuita a masinilor, kilometrajul care depaseste media. Deseori, motivul sunt segmentii de piston grei sau supapa ventilatiei carterului.

2. Bataile, se aud ca un motor diesel. Motivul este uzura dispozitivului de tensionare a lantului de distributie.

3. Masina nu accelereaza la turatii ridicate. Aceasta problema se va rezolva prin inlocuirea impingatorului pompei de combustibil de inalta presiune.

4. Pierderea puterii, accelerarea greoaie. Problema se gaseste mai des in supapa de bypass N249. Multi oameni prefera sa elimine supapa de bypass N249.

CATE TIPURI DE 2.0 EXISTA? SI CARE SUNT DIFERENTELE?

Prima generatie de 2.0 TFSI sau 2.0 TSI au fost absolut identice si au fost montate la audi din 2004 pana la sfarsitul lui 2007, iar la VW din 2005 pana 2009.

A doua generatie de 2.0 TFSI sau 2.0 TSI sunt identice, inclusiv cu motoarele 1.8. Acestea au fost montate si la Audi si la VW incepand cu sfarsitul lui 2007, iar la vw pana in 2009 au fost montate in paralel ambele generatii.

Diferentele majore intre prima si a doua generatie sunt:

-La a doua generatie au trecut la distributie cu lant si au mutat pe lantul din fata si a doua axa cu came, renuntand la lantul mic si intinzatorul din spatele axelor cu came.

-La a doua generatie a fost introdus Audi valvelift system – au fost schimbate axele cu came. In rest arhitectura motoarelor este aceeasi, pompa de inalte este in acelasi loc si actionata in acelasi mod, aceleasi turbine, injectoare etc.  

s

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

5 COMMENTS

  1. Sunt problematice dacă nu sunt întreținute, am 2.0 tsi de 211 cai din 2011, l am cumpărat la 134.000 de km și acum am 183.000 fără probleme, am schimbat lanțul la distribuție la 150.000, în rest nimic, sunt foarte mulțumit. Consumul de ulei cu castrol e de 1 litru la 2000 de km, cu shel ultra helix am un consum de 600 ml la 4500 de km în funcție de cum merg cu mașina.

    • Nu ma pricep la masini dar nu ineleg de ce trebuie sa ai un consum de ulei. Eu am un Hiunday Accent din 2008 si nu consuma gram de ulei, ca sa nu mai spun ca din 2018 l- am trecut pe gpl.

  2. Aveti idee daca mai sunt aceste probleme si la masinile dupa 2017/2018? Masina in cauza este un Seat Leon Cupra Estate – 2.0 TSI 300cp
    Multumesc

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente