rss

De ce noul Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8 este mai bun decat Honda CR-V Hybrid sau Toyota RAV4 Hybrid

In urma cu cateva zile francezii de la PSA au prezentat in premiera primul lor SUV hybrid.

De ce noul Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8 este mai bun decat Honda CR-V Hybrid sau Toyota RAV4 Hybrid

Acesta se numeste Citroen C5 Aircross Hybrid si vine sa ofere in premiera europenilor primul SUV Hybrid Plug In cu transmisie automata clasica pentru un pret mai mic decat cel al unui model premium de peste 80.000 euro.


Noua masina a lui PSA are sub capota un motor 1.6 PureTech turbo de 181 CP si un motor electric de 80 kw pentru a duce putere totala la 225 CP.



Citroen C5 Aircross Hybrid cand este comparat cu RAV4 Hybrid sau CR-V Hybrid vedem ca acesta ofera prima cutie automata japoneza Asin cu motorul electric integrat, in timp ce Toyota si Honda inca ofere transmisia CVT extrem de lenta si enervant de condus intr-o tara precum Romania unde avem nevoie de reprize instant pe un drum precum Valea Oltului.


Este ciudat de vazut cum Citroen ofera spre vanzarea cea mai avansata cutie automata japoneza Aisin clasica AT8 cu sistem hybrid integrat, iar masinile japoneze inca folosesc transmisiile cu variatie continua CVT asemanatoare cu cele gasite la mopede.


FĂRĂ COMPROMIS: un condus inspirat de utilizările clienților mărcii, cu zero emisii deCO2 în modul 100% electric (autonomie 50 km*) și o autonomie nelimitată pentrutraseele lungi, datorită motorizării pe benzină.


LINIȘTE LA BORD: deplasări în modul electric în deplină liniște și relaxare, la bordulacestui „Silent Urban Vehicle”, într-o ambianță discretă, lipsită de zgomote,zdruncinături sau vibrații.


EXPERIENȚĂ DE CONDUS VÂRF-DE-GAMĂ: performanțe electrizante, grație asocieri iîntre un motor pe benzină PureTech 180 CP, un motor electric de 80 kW și o cutieautomată ë-EAT8, care oferă o putere cumulată de 225 CP și un cuplu de 320 Nmdisponibil imediat.



INTUITIV: un ecosistem complet, intuitiv și user-friendly, inclusiv control automat almodurilor de condus, încărcare ușoară și un portal dedicat de servicii conectate.


C5 Aircross SUV Hybrid este cel mai modular model din segmentul său, grație modularității sale dereferință: 3 scaune spate individuale, culisante, înclinabile și escamotabile, volum al portbagajului Best inClass.


Oferind o autonomie de 50 km* în modul electric, emisii de CO2 de 39 C8g/km* și un consum de 1.7L/100 km* în ciclul WLTP, SUV C5 Aircross Hybrid reprezintă o nouă etapă în tranziția energetică a mărciiCitroën, propunând un motor plug-in hybrid ce asociază tehnologia cu un cost operațional competitiv.







Autor: AL
Sursa: Autolatest

Tags:
Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8 2020, engine Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, consum benzina Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, wltp Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, pret romania Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, test drive Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, consum Citroen C5 Aircross Hybrid ë-EAT8, acumulator lg