Banner-Autolatest-2021 CEED
Banner-Autolatest-2021 CEED
previous arrow
next arrow

De ce noul Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Motor Twin 4WD 2021 este o problema pentru europeni? Test Drive

Este vorba de noul SUV de clasa compacta Mitsubishi Eclipse Cross PHEV Motor Twin 4WD 2.4, masina care urmeaza sa fie comercializat si in Romania.

DE CE ECLIPSE CROSS  PHEV?


In primul rand pentru ca Mitsubishi este ce mai mare specialist in constructia de masini PHEV, acestia comercializand cu succes gama Outlander PHEV.

In al doilea rand PHEV-ul lui Mitsubishi este in top pentru simplul fapt ca japonezii au dezvoltat in-house acest sistem fara a face reduceri de costuri. R&D-ul lui Mitsubishi a demonstrat ca cele mai fiabile masini PHEV sunt cele ale japonezilor.

TEHNOLOGIA ECLIPSE CROSS PHEV:

– condus lin și tranziție imperceptibilă între modurile de condus

– cost scăzut de utilizare, inclusiv o scădere semnificativă în consumul de combustibil

– spațiu / loc de bagaje și siguranță

– adaptabilitate (capabilitate 4WD permanentă, 1.500 kg capacitate de tractare, abilitate transport pe distanță mare, volum cargo …) care îl face potrivit atât pentru uz privat cât șibusiness.

De aceea, principalele componente ale grupului motopropulsor al Eclipse Cross sunturmătoarele:

– Motor electric frontal (82 ps)- Motor electric spate (95 ps)

– Motor pe benzină față – ciclu Atkinson – de 2,4 litri (98 ps)

– Baterie tracțiune cu litiu-ion (300V, 13,8 kWh, 80 de celule) aflată sub podea în cadrulampatamentului

– Sistem de operare PHEV propriu MMC.

În plus față de un mod generic „Normal”, Eclipse Cross PHEV oferă trei moduri specifice decondus, toate activate automat de sistemul de operare PHEV și toate oferind 4WD electricpermanent:

Modul EV Pur

Viteză până la 135 km/h (unde este legal)

Mașina este alimentată de motoarele electrice din față și spate

Energie obținută de la bateria de tracțiune de 13,8 kWho

Modul hibrid în serie

Viteză până la 135 km/h (unde este legal)

Mașina este alimentată tot de motoarele electrice din față și spate

Motorul este angajat pentru a rula generatorul, a încărca bateria pentru tracțiune întimpul mersului

Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Pure EV cât de des / rapid posibil

Motorul cu combustie internă este și el activat punctual și automat pentru a mențineconverterul catalitic în stare optimă + după 89 de zile de condus doar electric pentru aproteja sistemul de injecție cu combustibil.

Modul hibrid paralel

Motorul acționează roțile din față (via Multi-Mode transaxle față)

Motorul electric din față asistă motorul cu combustie internă + motorul electric spateacționează roțile din spate

Modul este activat automat la viteza de peste 135 km/h (unde este legal)

Tendința sistemului de a trece înapoi la modul Series Hybrid (sau modul Pure EV sub135 km/h – acolo unde este legal) cât de des / rapid posibil.

Sistemul 4WD WRC-bred Super-All Wheel Control (S-AWC) cu MotorTwin

Inițial introdus într-o formă precoce (‘AWC’) în extrem de sofisticatul 1987 Galant VR4, sistemulSuper-All Wheel Control al MMC a fost mai departe dezvoltat de-a lungul celor zece iterații aleLancer Evolution, înainte de o nouă tentativă cu Outlander PHEV în 2012 și a configurației unice4WD cu Motor (electric) care acum se găsește de asemenea pe Eclipse Cross PHEV.

Banner Description

Articole Interesante

Alte Stiri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisement -spot_img

Galerie Foto

Articole Recente